Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Гейлі Бібер продала свій бренд Rhode

Гейлі Бібер продала свій косметичний бренд Rhode компанії e.l.f. Beauty за $1 млрд.
Віталій Капустян став маркетинг-директором «Вчасно»

До команди цифрових сервісів для бізнесу «Вчасно» приєднався новий маркетинг-директор — Віталій Капустян.
Apple випустила «тактильний» трейлер до фільму «Формула-1»

Цей ролик супроводжується точною вібрацією смартфона, синхронізованою з тим, що відбувається на екрані.
IKEA відкрила свій готель на Канарських островах

IKEA відкрила свій перший бутик-готель Las Dunas de Santa Catalina Boutique House у Лас-Пальмас-де-Гран-Канарія.
Креативи тижня:
Як гоління стає епічною грою: колаборація Philips та Fortnite

Philips OneBlade запустив Body Royale, гру в стилі Fortnite, яка виводить догляд за собою на новий хаотичний рівень, з гігантським віртуальним оголеним чоловіком у центрі уваги.
e.l.f. висміяв зумерів, які ігнорують сонцезахисний крем

Косметичний бренд e.l.f. Beauty з навчальною метою вирішив потролити покоління Z, яке плутається у доглядових засобах.
Девід і Донна знову разом: зірки «Беверлі-Гіллз» возз’єдналися у рекламі джину

У рекламі коктейлю «Vasectomy» від бренду джину Aviation Gin і креативного агентства Maximum Effort цього року відбувся несподіваний поворот сюжету.
Курган & Агрегат та Марк Куцевалов закликали підтримати збір Atlas Weekend у креативному ролику

В Instagram з’явився ролик, де грабіжники відволікли морозивом учасника гурту Курган & Agregat, щоб той підписав згоду на викрадення.
Doritos створив марсіанське поселення для тих, хто не вписується в рамки

Doritos робить велику ставку на Марс — із рекламним роликом, в якому уявляється, як його шанувальники будують власне поселення на Червоній планеті.
Blue Moon та eos перетворили пиво на бальзам для губ

До початку літа Blue Moon і eos запустили яскраву колаборацію, яка поєднує пиво і красу.
Перша черешенька та літня гроза: Uklon показав, як виглядають літні маршрути

Поки літо тільки набирає обертів, Uklon запустив креативну кампанію, яка говорить не про кілометри, а про моменти.
Чи може газована вода вбити: Liquid Death перевірив це на мамах своїх колег

Щоб довести, що нова лімітована серія газованої води Deathberry Inferno не вб’є вас, співробітники LD попросили своїх мам спробувати її.
Добірка тижня:
H&M, Skittles та інші: 5 найкращих кампаній до Місяця гордості

Сьогодні Місяць гордості — це свято, присвячене життю та досягненням ЛГБТКІА+-спільноти, а також важливе нагадування про тривалу боротьбу за їхні права та рівність. Пропонуємо вам найкращі кампанії брендів, присвячених цій події.
Експертні матеріали тижня:
Різдвяна казка, обстріли та захід сонця на Київському морі. Ретроспектива тижня з Тетяною Шулікою

Тетяна Шуліка, керівниця управління виробництва художніх проєктів 1+1 Production, продюсерка та авторка «Вартові Різдва», поділилася з MMR тим, що її зачепило цього тижня, які інсайти вдалося зловити — і як планує перезарядитися на вихідних.
Як ефективно комунікувати у сфері miltech: головні інсайти з Defence Tech Comms Bootcamp

На основі інсайтів з Defence Tech Comms Bootcamp 2.0 від Calibrated та Tech PR School редакція MMR зібрала найважливіше про те, як будувати ефективні комунікації в оборонній сфері.