Bottega Veneta перетворив вірші на артоб’єкт
12 Тра 2025, 15:42

Bottega Veneta перетворив вірші на артоб’єкт

Що спільного між високою модою та поетичним мистецтвом? Вони покликані справляти враження та викликати емоції. Так, італійський бренд одягу та будинок високої моди Bottega Veneta об’єднався із китайською поетесою Юй Сюхуа для створення «A Poetic Conversation» — інтерактивної поетичної інсталяції, яка відображає стриманий підхід бренду до розкоші.

Проєкт, представлений у Шанхаї, включає тисячі примірників антології Сюхуа «In Such a Staggering World», розміщених у вражаючому тривимірному дисплеї, що нагадує логотип Bottega Veneta. Відвідувачів запрошують долучитися до інсталяції та взяти примірник книги додому.

Компанія Bottega Veneta відома своєю відданістю майстерності та особливим етикетом дизайну без логотипів, що співзвучно з тихою красою поезії Сюхуа.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину