Мережа NOVUS презентувала новий рекламний ролик із зірковою амбасадоркою — Дашею Астаф’євою.
Кампанія присвячена фестивалю власних марок «Щедрі знижки, бо своє», який триватиме з 23 січня до 5 лютого. Головна ідея ролика — не лише заохотити до вигідних покупок, а й нагадати про важливість благодійності.
У новому ролику Даша Астаф’єва тримає в руках цукор ТМ NOVUS і закликає підсолодити боротьбу разом із власною маркою мережі. Ця кампанія стала другою частиною історії, що почалася у 2024 році. Тоді NOVUS запустив першу серію в підтримку благодійної ініціативи «Воля»: Даша Астаф’єва пропонувала «насолити ворогу» за допомогою Соледарської солі «Воля», весь прибуток з якої мережа передавала на дрони для передової.
У продовженні рекламної кампанії у 2025 році, акцент зроблено вже на цукрі ТМ NOVUS. Як і в першій частині — з благодійною метою, адже з кожного проданого товару власної марки 1 гривня спрямовується на підтримку українських військових — 3 ОШБР.