Благодійна організація Campaign Against Living Miserably (CALM), що займається запобіганням самогубствам, та сайт з порівняння цін MoneySupermarket переосмислили рахунок за електроенергію, щоб привернути увагу до фінансового тиску, з яким стикаються багато британців.
Створена лондонським агентством New Commercial Arts, друкована реклама приурочена до Всесвітнього дня запобігання самогубствам, щоб підкреслити, яким чином борги можуть призвести до кризи психічного здоров’я.
На креативі у вигляді рахунку написано: «Ваш щомісячний рахунок. Наповнює вас страхом. Листи. Вимоги. Стрес. Нагромадження біля ваших вхідних дверей. Але завжди є шлях вперед». Далі в макеті надається детальна інформація про те, як CALM може допомогти тим, хто бореться, а також посилання на веб-сайт та QR-код, який можна відсканувати.
Кампанія розпочалася після оголошення на початку цього року про те, що MoneySuperMarket Group домовилася про дворічне благодійне партнерство з CALM, у рамках якого співробітники сайту з порівняння цін братимуть безпосередню участь у зборі коштів та волонтерській діяльності на підтримку роботи CALM із запобігання самогубствам.