Бренд яєць Pete & Gerry’s, який співпрацює з більш ніж 180 невеликими сімейними фермами в 15 штатах, показав, що споживачам не потрібно докладати великих зусиль, щоб отримати свіжі яйця, у новій кампанії під назвою «(Almost) The Wildest Eggs You Can Get».
Протягом десятиліть бренд Pete & Gerry’s був першовідкривачем моделі виробництва яєць, яка є кращою для курей, кращою для фермерів і кращою для планети. Продовжуючи цю горду традицію, яйця, вирощені на пасовищах, Pete & Gerry’s є ще однією віхою у спадщині бренду, який є лідером галузі у впровадженні кращих виробничих практик.
Бренд зобразив покупців, які йдуть на небезпечні кроки, щоб дістати яйця з гнізд орлів, страусів і навіть алігаторів. Але завдяки яйцям, вирощеним на пасовищах, споживачам не потрібно вирушати в дику природу, щоб отримати найсвіжіші та найякісніші яйця. Вони можуть просто купити їх прямо з полиці супермаркету.
«Ми відчуваємо, що настав час запустити цю кампанію, щоб розвинути успіх, досягнутий нами цього року, — сказала Філліс Ротшильд, директорка з маркетингу Pete & Gerry’s. — Історія, яку ми розповідаємо, весела та незабутня, а також резонує зі споживачами, які піклуються про добробут тварин та високоякісні продукти харчування».
«Створивши протиріччя між зображеннями, до яких звикли споживачі, та надмірно дикими тваринами в кампанії, ми змогли створити неочікуваний сплеск гумору для бренду та показати, як добре живуть кури, вирощені на пасовищах Pete & Gerry’s», — продовжила Бетані Максфілд, креативна директорка Humanaut.