Технологія зеленого екрану пройшла довгий шлях відтоді, як її вперше представили у 1930-х роках. Ранні версії цієї технології часто мали примітивні візуальні ефекти, які робили очевидним, що актор насправді не стоїть у космосі або на даху будівлі в Парижі, а знаходиться в студії в Лос-Анджелесі.
Важко сказати напевно, але деякі ознаки можуть вивести глядачів із стану занурення. Наприклад, дрібні деталі в кадрі, такі як волосся та одяг, іноді можуть видати секрети виробництва, якщо їх неправильно відредагувати. У відповідь на це дослідники Netflix додали ще більше кольору за допомогою пурпурного зеленого екрану (MGS).
Цей зелений канал може створювати альфа-канал або чорно-біле зображення. На етапі постпродакшну редактори можуть легко побачити, що потрібно залишити, а що видалити. Техніка також повинна працювати з прозорими об’єктами, які часто зникають з кадру при використанні зеленого екрану. Це означає, що костюмерні відділи можуть без вагань використовувати зелений одяг і предмети побуту, такі як чашки і тарілки.
Однак, оскільки екран не корегує відзнятий матеріал у реальному часі, знімальній групі може бути складно уявити кінцевий продукт.
Тож як щодо цього вражаючого відтінку маджента? Netflix використовує метод штучного інтелекту, який називається «техніка колоризації на основі машинного навчання», щоб прибрати цей відтінок. ШІ навчається на відеозаписах об’єктів, тому він знає, як вони повинні виглядати, і зможе перефарбувати все так, як це має виглядати.
За даними Decrypt, продюсерська компанія Geiger Post висловила кілька застережень щодо цієї технології, зокрема, що цей метод добре працює лише в контрольованому просторі. А якщо його зіставити з новітніми технологіями, такими як віртуальні виробничі майданчики, він може не витримати конкуренції. Втім, метою дослідження було знайти швидший і точніший метод використання зеленого екрану. Можливо, з подальшими експериментами він стане життєздатним варіантом для створення більш переконливих кадрів.