Британська багатонаціональна компанія, що займається роздрібною торгівлею DIY та покращенням дому, B&Q випустила свіжу роботу для кампанії «Ease». B&Q випустила нову серію візуальних зображень для активного відпочинку, створених агенцією Uncommon, з акцентом на потужні та знакові візуальні ефекти, які можна знайти у повсякденному житті, втілені в життя за допомогою екрана смартфона.
У цій серії наголошується на простоті та доступності пропозицій B&Q, у тому числі нещодавнє впровадження годинної послуги Click + Collect, яка пропонується для тисяч їхніх продуктів.
Ця робота продовжує підкреслювати місію B&Q — дати клієнтам можливість діяти, коли б життя не повернулося до них; вносити необхідні їм зміни зі швидкістю, що їм підходить. Для цього компанія знає, що вона має бути швидкою, ефективною, доступною та зручною. Це стало можливим лише завдяки DIY.com та неперевершеній мережі з більш ніж 300 магазинів — разом вони дають покупцям доступ до послуги «Натисні + Збери» для 28 000 товарів та служби доставки додому для 35 000 товарів.
Тоді Нільс Леонард, співзасновник Uncommon Creative Studio, сказав: «Ніхто просто не прокидається і не вирішує покращити свій будинок. Життя трапляється, речі змінюються, і ваш будинок має змінюватись разом з ними. B&Q дозволяє нам робити це легко».