Різдвяний ролик порівняв виграш у лотерею із закоханістю
21 Лис 2022, 14:08

Різдвяний ролик порівняв виграш у лотерею із закоханістю

Найбільша в історії різдвяна кампанія оператора національної лотереї Camelot присвячена магії удачі та проводить очевидну паралель між виграшем у лотерею та закоханістю. Створений агентством adam&eveDDB, рекламний ролик починається там, де раніше розцвітали багато великих історії кохання, у поїзді.

Саундтрек є новим аранжуванням композиції Джорджа Майкла «Faith» у виконанні гурту Sleeping At Last.

Режисер Том Хупер, відомий такими фільмами, як «Король говорить!» та «Знедолені», зняв рекламний ролик через продюсерську компанію Smuggler.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На додаток до реклами Camelot розмістить фотобудки на вокзалах по всій Великій Британії та запросить перехожих сфотографуватися та спроектувати їх на місця у зовнішній рекламі.

«Ця остання кампанія присвячена прагненню Національної лотереї об’єднати людей. Це також пов’язано з почуттям надії та можливості, які ми всі разом відчуваємо на Різдво, показуючи, що завжди варто ризикнути, щоб виграти по-крупному», – заявив виконавчий директор Camelot Метт Рідсдейл.

Розкажіть друзям про новину