ROZETKA долучилася до комунікаційної платформи #BRAVEUKRAINE. Кампанія розроблена креативним агентством Banda Agency разом з Офісом Президента України, Міністерством культури та інформаційної політики України та Міністерством цифрової трансформації України.
В межах проєкту ROZETKA розповідатиме про своїх співробітників: кур’єрів, логістів, водіїв, продавців та інших працівників компанії, які продовжують працювати під час війни. Назву бренду на своєму сайті замінили на слово СМІЛИВІСТЬ.
«Найбільша сміливість — захищати Україну на передовій. Але ще сміливість — це продовжувати робити свою справу під час війни. Оформлювати замовлення під обстрілами та вибухами. Доставляти їх, долаючи небезпечні кілометри та блокпости в зоні бойових дій. Ночувати на складах і перевіряти магазини після бомбардувань».