04 Чер 2024, 17:49

Зірка серіалу «Сайнфелд» зіграла типових персонажів закусочної у рекламі бренду соусів

Агенція Havas New York та бренд соусів Mike’s Amazing представили другу частину спільної кампанії «When It’s On, It’s On», де зірка ситкому «Сайнфелд» Джейсон Александер зіграв вісьмох різних персонажів у декількох роликах.

Дія двох нових роликів відбувається у закусочній, де актор грає всіх: від дівчинки-підлітка до кухаря, який виконує замовлення, і жінки на побаченні з кавалером.

Діалоги швидкі, а персонажі сприймаються як справжні.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Мені сподобалося ідея Mike’s Amazing зобразити всіх неординарних людей, які населяли сусідню закусочну, коли я був дитиною, — сказав Александр. — Для мене це був день ностальгії, коли я їв чудові сендвічі з купою чудових креативних людей та знімальною групою. Вітаю всіх, хто впорався з цим завданням».

«Закусочна Northeast — це культовий заклад, наповнений неписаними правилами та упертими клієнтами, — каже Ден Люсі, співголова та головний креативний директор Havas New York. — Їхня любов до їжі не пов’язана зі статусом чи класом, а просто з бажанням бути кращими — пристрасть, яка випромінюється через весь бренд Mike’s Amazing».

Кампанія транслюється на ефірному, підключеному телебаченні та інших диджитал каналах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео