Агенція Havas New York та бренд соусів Mike’s Amazing представили другу частину спільної кампанії «When It’s On, It’s On», де зірка ситкому «Сайнфелд» Джейсон Александер зіграв вісьмох різних персонажів у декількох роликах.
Дія двох нових роликів відбувається у закусочній, де актор грає всіх: від дівчинки-підлітка до кухаря, який виконує замовлення, і жінки на побаченні з кавалером.
Діалоги швидкі, а персонажі сприймаються як справжні.
«Мені сподобалося ідея Mike’s Amazing зобразити всіх неординарних людей, які населяли сусідню закусочну, коли я був дитиною, — сказав Александр. — Для мене це був день ностальгії, коли я їв чудові сендвічі з купою чудових креативних людей та знімальною групою. Вітаю всіх, хто впорався з цим завданням».
«Закусочна Northeast — це культовий заклад, наповнений неписаними правилами та упертими клієнтами, — каже Ден Люсі, співголова та головний креативний директор Havas New York. — Їхня любов до їжі не пов’язана зі статусом чи класом, а просто з бажанням бути кращими — пристрасть, яка випромінюється через весь бренд Mike’s Amazing».
Кампанія транслюється на ефірному, підключеному телебаченні та інших диджитал каналах.