Дмитро Лола, співзасновник кофаундингової компанії Kiss My Apps, запустив новий едьютейнмент-проєкт на перетині штучного інтелекту, навчання та розваг — канал «Дніпровська школа менеджменту». AI-агент, створений на основі збірного образу дніпровських бізнесменів, щодня публікує практичні поради з управління бізнесом у прямолінійному, жорсткому стилі.
Ідея бота виросла з внутрішньої управлінської культури команд Kiss My Apps з Дніпра — прямолінійної, змагальної, вимогливої. Цей підхід отримав неофіційну назву «Дніпровська школа менеджменту» і став основою для створення AI-агента на базі LLM. Згодом зʼявився Telegram-канал, де бот щодня публікує жорсткі поради з управління в дусі «школи».
Для створення базового «характеру» автор проєкту використав технологію deep search та сформував збірний образ дніпровського підприємця. ChatGPT проаналізував відкриті інтерв’ю та публічну інформацію про Ігоря Коломойського, Геннадія Корбана, Максима Полякова та ще близько десятка схожих типажів. На основі цього аналізу був сформований психологічний портрет, глосарій та tone of voice.
Технологічно проєкт працює так: бот аналізує тренди з Reddit, автоматично складає контент-план і щоранку надсилає новий допис автору на премодерацію.
За словами розробника, проєкт «Дніпровська школа менеджменту» — лише базова версія технології. Наступне покоління подібних продуктів зможе кастомізувати навчання під кожного окремого користувача, враховуючи його смаки, темп, сленг та інтереси.