«Вітаємо у Житомирі»: реклама KFC спантеличила киян та гостей столиці
05 Гру 2024, 16:30

«Вітаємо у Житомирі»: реклама KFC спантеличила киян та гостей столиці

В останні місяці українці стали багато «подорожувати» в часі та просторі, побувавши, хоч і не за власним бажанням, у Курську, Орлі, а іноді навіть у Москві. Через зростання використання пристроїв радіоелектронної боротьби GPS мобільних пристроїв почав жити своїм життям: переносити геопозицію користувачів у сусідні країни та змінювати часові пояси.

Про цю проблему вже гудів увесь Х (раніше Twitter), а Stories в Instagram переповнили скриншоти з локаціями в білорусі чи росії. 

У відповідь на таку ситуацію idealers вирішили обіграти плутанину з гумором у рекламі для KFC.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На Південному вокзалі з’явився банер: «Вітаємо в Житомирі! Так, GPS у Києві не завжди працює найкращим чином, на відміну від KFC. Будьте обачні».

Чому Житомир? Бо це місто давно стало героєм мемів і жартів про те, що його «не існує». Тому, коли на вокзалі з’явився банер із таким жартом, це не лише змусило сміятися, а й викликало хвилю обговорень у соцмережах.

Розкажіть друзям про новину