Український молочний бренд запустив інноваційний сайт
16 Вер 2022, 10:26

Український молочний бренд запустив інноваційний сайт

Бренд змінює уявлення про молочну продукцію. Зробив і відповідний сучасний та стильний сайт. БІЛО відмовився від звичних традиційних образів: корів, глечиків, сільських хатинок. Бренд об’єднує сучасні тренди з традиціями — їсти домашні та натуральні молочні продукти. Адже правильне харчування — це модно та корисно, частина лайфстайлу.

Бренд БІЛО робить акцент на людях — своїх споживачах, яких і показує на своїй корпоративній вебсторінці.

Запуск сайту був запланований на весну 2022 року, але його відтермінували у зв’язку з повномасштабним вторгненням росії в Україну.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На сайті БІЛО можна дізнатися про цінності бренду, унікальність продукції та всі етапи виробництва: від догляду за коровами до доставки продукції БІЛО на полиці супермаркетів України. 

Розкажіть друзям про новину