Бренд змінює уявлення про молочну продукцію. Зробив і відповідний сучасний та стильний сайт. БІЛО відмовився від звичних традиційних образів: корів, глечиків, сільських хатинок. Бренд об’єднує сучасні тренди з традиціями — їсти домашні та натуральні молочні продукти. Адже правильне харчування — це модно та корисно, частина лайфстайлу.
Бренд БІЛО робить акцент на людях — своїх споживачах, яких і показує на своїй корпоративній вебсторінці.
Запуск сайту був запланований на весну 2022 року, але його відтермінували у зв’язку з повномасштабним вторгненням росії в Україну.
На сайті БІЛО можна дізнатися про цінності бренду, унікальність продукції та всі етапи виробництва: від догляду за коровами до доставки продукції БІЛО на полиці супермаркетів України.