17 Січ 2023, 14:22

Uber Eats використав у рекламі мем з Кендал Дженнер і огірком

Uber Eats найняв Кріс та Кендал Дженнер, щоб допомогти запустити нове позиціонування бренду, оскільки він відходить від свого давнього позиціонування «Tonight I’ll be eating positioning».

Платформа доставки, яка була запущена в Австралії в 2016 році, залучила Дженнерів разом з декількома австралійськими знаменитостями для демонстрації розширеної пропозиції бренду з доставки, яка тепер включає їжу, бакалія, алкоголь та багато іншого.

Нова платформа бренду «Get almost almost anything» спрямована на те, щоб підкреслити розширений сервіс, визнаючи при цьому, що Uber Eats, як і раніше, не може доставити окремі речі.

Кампанія розпочинається з ролика, у якому люди з усіх куточків обговорюють і дізнаються, що вони можуть, а що не можуть отримати в Uber Eats. Так, представники сімейства Кардаш’ян показали іронічну ретроспективу епізоду з реаліті-шоу «Кардаш’яни», коли одна із сестер Кендал Дженнер не впоралася з нарізкою огірка.

Сміливі та самопринизливі визнання щодо неповної пропозиції Uber Eats продовжуються в серії 15-секундних оголошень, соціальних роликах і OOH, які містять довгі застереження, у яких перераховуються майже всі речі, які Uber Eats не може надати, щоб австралійцям було цілком зрозуміло, що можливо. 

Компанія, створена агенцією Special Group у співпраці з Hello Social і MediaCom, є фірмовим поєднанням знаменитостей, що використовують самоіронію.

Енді Морлі, директор з маркетингу Uber ANZ, сказав: «Цього року ми продовжимо розширювати нашу пропозицію «отримати що завгодно» в Uber Eats, спираючись на наш і так багатий вибір ресторанів, овочевих лавок, супермаркетів, рибних лавок, м’ясних лавок, квіткових магазинів і додано ще більше роздрібних товарів. Хоча їжа, яку можна взяти на винос, залишатиметься відмінною рисою, оскільки наш вибір поглиблюється та розвивається, ми вважаємо, що настав час для нової платформи бренду, щоб це відобразити. Майже, майже все, що завгодно, виконує цю роботу для нас».

Кампанія проводиться в той час, коли австралійський ринок доставки їжі та продуктів харчування зазнає значних змін у міру свого розвитку. Минулого року британський гігант доставки Deliveroo пішов з австралійського ринку після шести років роботи, пославшись на складні економічні умови. Тим часом служба доставки їжі VOLY також пішла з ринку в листопаді, звинувативши в цьому економічну нестабільність.

Ця остання кампанія покликана зміцнити позицію бренду, як лідера на ринку, оскільки бренд демонструє свою здатність доставляти більше ніж просто їжу на виніс.

Чанна Гунасекара, бренд-менеджер Uber Eats ANZ, сказала: «Оскільки споживачі, як і раніше, прагнуть зручності у всіх аспектах своєї рітейл подорожі, життєво важливо, щоб Uber Eats приділяв велику увагу — так само, як ми знаходимося в центрі уваги, коли це приходить до якісної ресторанної їжі.

«У цій кампанії ми представляємо всесвітній Uber Eats з такими відмінними рисами, як несподівані камео знаменитостей і знайомий звуковий сигнал дверного дзвінка, щоб розширити існуючий світ доставки їжі до вражаючого каталогу повсякденних випадків замовлення, який показує, що ви можете зробити доставку більш якісною з великою кількістю пропозицій електронної комерції на Uber Eats, ніж будь-коли раніше».

Компанія стартує під час Відкритого чемпіонату Австралії з тенісу та проходитиме на ТБ, OOH, VOD, діджитал, соціальних та аудіоплатформах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео