Топ-6 особливостей комунікацій 22-го, які заберем у 23-й
08 Лис 2022, 16:07
PR

Топ-6 особливостей комунікацій 22-го, які заберем у 23-й

Система маркетингових комунікацій залишається сталою в 2022 році й не втратить актуальності у 2023. Класичний маркетинг мікс працює, використання офлайн і діджиталу працює, в останньому вже теж класика — маркетинг 360. Коли ми говоримо про трансформацію, я би більше говорила про трансформацію підходів до використання каналів, інструментів, повідомлень. Все стало сенситивним. 

  1. Сьогодні люди перевантажені інформацією, стомилися від щоденних національних новин. Більшої популярності зараз набувають регіональні канали: медіа, блогери, преса. На них люди підписуються більше, щоб читати актуальні новини саме зі свого регіону, тобто те, що ближче до них. Тому перед тим, як випускати якусь новину, пропозицію, месседж, обов’язково запитайте себе: чи вона дійсно того варта або стане просто білим шумом. У нас є рівно 1 секунда, щоб зачепити читача й змотивувати його залишитися на сайті, відкрити повідомлення або поринути в пост чи відео. Не більше й не менше. Тому при створенні текстів та відеокадрів треба дотримуватися правила: перша ударна фраза — must have. Якщо це пресреліз, то треба, щоб у його назву вмістилась уся новина, а лід був максимально скороченим і влучним. Не додавайте зайвого тексту: додаткову інформацію, довідку тощо. Їх зараз ніхто не читає. Повідомляйте лише те, про що мовчати — гріх. 
  1. Зараз усі ми живемо в різних умовах і різних психологічних станах, тому одна цільова аудиторія — це декілька контекстних груп. Що я маю на увазі під контекстною групою? Насамперед, це контекст, в якому вони живуть тут і зараз: яка ситуація з точки зору військових дій, руйнувань житла, споруд, інфраструктури, кількості населення, нагальних потреб, доступності для них тих чи інших сервісів, послуг, продуктів, наявності чи відсутності води, електроенергії, тепла. Тож коли ми щось комусь пропонуємо, ми маємо бути впевненими, що це буде людині корисно, що це не викличе в неї негативу, що це її не образить і не нашкодить її стану, а також буде своєчасним. Окрім того, контент має містити емоції, турботу, соціальну підтримку. Зараз бізнес, який не підтримує армію та населення, у найкращому випадку став або стане невидимим.
  1. Протягом останніх 8 місяців кожен з нас виконує величезну купу роботи. Ми працюємо на роботі, ми працюємо вдома як члени родини, ми працюємо волонтерами, ми працюємо психологічно, щоб втриматися в адекватності. І остання робота найважча: ми втомилися від страху, очікування, постійної підготовки до чогось. Я впевнена що велика кількість людей вже фізично — на рівні тіла — втомилася від переживань. І тому ми маємо обов’язково максимально спрощувати клієнтський шлях і робити його максимально легким і нативним. Все, що ми хочемо, щоб людина зробила після call to action, має відбутись в один клік. Якщо раніше ми використовували QR-код і казали, що це легко, то зараз такий клієнтський шлях вже є задовгим: відкрити камеру, відсканувати код, перейти за посиланням, зробити замовлення. Замість цього краще зробити push-повідомлення, яке матиме посилання саме на необхідну дію з можливістю зробити там все в один клік, Apple Pay — must.
  1. Зараз усі ми дуже прискіпливо ставимося до кожного слова, яке чуємо або читаємо. Ми хочемо, щоб той, хто говорить або пише, ніс за них відповідальність. І бізнес має робити так само: відповідально ставитися до слів і значень, які ми використовуємо для спілкування з клієнтами. Уявімо, у вас є всього 100 повідомлень, які ви можете відправити клієнту за все життя. Чи дійсно тоді це повідомлення важливе? Чи дійсно в ньому міститься корисна для клієнта інформація? Зараз просто інформувати не можна, це помилково. Кожне повідомлення має мати сенс.
  1. Бренди мають розвивати власні канали комунікацій, збільшувати силу власного голосу. Не обходити TikTok, YouTube, LinkedIn, Twitter. Створювати корисний контент і робити колаборації. Важливо транслювати проєкти, які допомагають людям і відповідають часу. Соціальна відповідальність бізнесів виходить на новий рівень і стає невід’ємним фактором їхнього успіху. Люди не будуть лояльними до бренду й не будуть купувати, якщо бізнес не допомагає країні, армії, волонтерам, якщо він не емпатійний до подій у країні.
  1. Наостанок, створюючи щось, не бійтесь масштабів. Робіть щось дуже велике й амбіційне. Люди люблять і хочуть бути причетними до великого, мати відчуття гордості й цінності від спорідненої праці.

Розкажіть друзям про новину