Українська мережа офісних просторів Creative States презентувала серію креативних відеороликів.
Так, абсолютно різні й дещо «рандомні» герої — серед яких король рок-н-ролу Преслі, британський королівський гвардієць та представник доколумбової цивілізації інків — символізують широку цільову аудиторію компанії та абсолютно різні портрети резидентів Creative States.
У відеороликах герої запрошують стати частиною комʼюніті Creative States, де «можна бути ким завгодно» та «знайти своїх». Слоган кампанії — «Знайдемо місце для кожного».
У зйомках взяли участь співробітники команди Creative States. Відеопродакшн кампанії реалізован студією DRUNK DEADLINE PRODUCTION, яка спеціалізується на рекламних відеороликах, подкастах та стендап-шоу.
Один із головних меседжів кампанії —повага до індивідуальності кожного резидента. Використовуючи таких різних героїв, Creative States демонструє свою відкритість і готовність приймати кожного таким, яким він є.
Зйомки відбувалися в робочий час на локації Creative State of Senator, що дозволило інтегрувати процес в справжню офісну атмосферу та спостерігати за реакціями резидентів локації.