16 Лип 2024, 16:03

Преслі, інки та королівський гвардієць стали героями роликів мережі офісних просторів


Українська мережа офісних просторів Creative States презентувала серію креативних відеороликів.

Так, абсолютно різні й дещо «рандомні» герої — серед яких король рок-н-ролу Преслі, британський королівський гвардієць та представник доколумбової цивілізації інків — символізують широку цільову аудиторію компанії та абсолютно різні портрети резидентів Creative States.

У відеороликах герої запрошують стати частиною комʼюніті Creative States, де «можна бути ким завгодно» та «знайти своїх». Слоган кампанії — «Знайдемо місце для кожного». 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У зйомках взяли участь співробітники команди Creative States. Відеопродакшн кампанії реалізован студією DRUNK DEADLINE PRODUCTION, яка спеціалізується на рекламних відеороликах, подкастах та стендап-шоу. 

Один із головних меседжів кампанії —повага до індивідуальності кожного резидента. Використовуючи таких різних героїв, Creative States демонструє свою відкритість і готовність приймати кожного таким, яким він є. 

Зйомки відбувалися в робочий час на локації Creative State of Senator, що дозволило інтегрувати процес в справжню офісну атмосферу та спостерігати за реакціями резидентів локації.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео