Кока-Кола перезапускає свою культову кампанію «Ділись Кока-Кола» («Share a Coke»), яка вперше стартувала у 2011 році й стала прикладом успішної персоналізації в FMCG. Тоді бренд замінив логотип на пляшках іменами споживачів, створюючи новий формат емоційної взаємодії з продуктом.
Нова хвиля кампанії акцентує на потребі у справжніх людських зв’язках в умовах домінування цифрової комунікації. Кока-Кола пропонує ділитися персоналізованим напоєм із друзями, щоб проявити турботу і створити унікальні спільні спогади.

«Ділись Кока-Кола» орієнтована передусім на сучасних споживачів, зокрема на «зумерів». Згідно з дослідженням, 72% представників цього покоління цінують автентичність і прагнуть живого спілкування. У рамках кампанії бренд має на меті стимулювати автентичні соціальні взаємодії, об’єднуючи людей у реальному житті поза екранами смартфонів.
Персоналізовані пляшки вже доступні в українських магазинах.