28 Дек 2021, 16:27
PR

Олександр Тодорчук: «Настав час нових комунікацій»

Уявіть, що ви заходите в ліфт і зустрічаєте британську королеву. Як ви на це відреагуєте? Зробите селфі? Знімете відео для інстаграму чи тіктоку? А може, розкажете їй про власний бізнес і запросите стати його амбасадоркою? Заждіть, а ви впевнені, що у вас вийде цікаво?

Сто років тому батько класичного піару Айві Лі випустив перший в історії пресреліз. На той момент головним викликом комунікаційника був обмежений інструментарій: як надрукувати, чим доставити і як потрапити у редакцію.

Десять років тому, коли ми почали працювати з комунікаціями, важливим питанням при найманні на роботу була наявність контактів зі ЗМІ.

Сьогодні ситуація змінилась докорінно. Завдяки соціальним мережам ви можете за лічені секунди сконтактувати з будь-якою людиною на планеті, а кожен користувач по суті має власне медіа. 

Все це змінило конкуренцію інструментів та повідомлень на конкуренцію ідей.

Створюйте враження 

Увага — найбільш значущий капітал сучасного світу. Він накопичується та витрачається за лічені секунди. Класичні інструменти комунікації тут не завжди працюють. Бо не виникає найголовнішого — емоційного зв’язку.

«Вау, що це було?!» — реакція по той бік креативу, на який наша команда спирається у своїй роботі.

Будьте ефективними

Креатив для нас — це інструмент на шляху до ефективності. Не лише іміджевої, а й бізнесової. 

Історії не просто надихають, але й продають. Тут варто згадати про наші цьогорічні проєкти для «Сільпо». Чек «передбачив» народження дівчинки Суламіф, а згодом на її честь ми назвали булочку, що за рік стала кулінарним бестселером у магазинах.

Також у 2021-му «Сільпо» відкрило мозаїку Романа Патика на фасаді одного зі своїх магазинів. Зараз художник за мотивами свого витвору разом із кондитером створює дизайн шоколадки, що буде ексклюзивно продаватися в мережі.

Проживайте досвід разом

Сучасній людині набридло бути лише споживачем. Вона хоче здобувати досвід і проживати з брендом весь спектр емоцій. У 2021-му наша команда плідно попрацювала з нативними форматами — виставками та перформансами

Наприклад, разом із компанією Roche ми влаштували «Шоу дронів». Проєкт привернув увагу українців до теми раку легень. Карантинний світ обмежує наші можливості, але водночас створює нові. Якщо люди не можуть прийти до театру, то чому б не влаштувати виставу в небі над Києвом, аби кожен міг побачити її з вікна чи балкону? І звісно, в сюжетах топових каналів.

«Чорнобиль. Подорож» — найамбітніший та найскладніший проєкт Gres Todorchuk у 2021-му. Напередодні 35-х роковин трагедії на ЧАЕС перед нами постали важливі завдання. По-перше, організувати масштабну виставку, яка розкриє чорнобильську трагедію в усіх аспектах (науковому, історичному, екологічному, культурному, мистецькому та ін.) і покаже її вплив на життя різних людей (ліквідаторів, колишніх мешканців Чорнобиля та Прип’яті, самоселів у зоні відчуження, науковців тощо). 

А по-друге, донести до відвідувачів думку, що зона відчуження — не страшна пустка, а унікальне місце, яке може перетворитися на зону відродження

Через інтерактивний контент ми подали серйозну тему, а після завершення експозиції запустили її мультимедійну версію.

Перемоги — наслідок, а не самоціль

У 2021-му Gres Todorchuk вдруге поспіль визнали найефективнішою комунікаційною агенцією України за версією премії Effie Awards. Наші проєкти здобули 13 нагород від професійного журі.

Також були перемоги на European Excellence Awards і Sabre Awards, а кейс GT зі «спаленими» українськими стадіонами для гуманістичного руху UAnimals увійшов до двох шорт-листів Cannes Lions.

Втім перемоги для нас не ціль, а приємний наслідок ефективності для клієнтів, партнерів та суспільства.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео