Effie Awards Ukraine 2021 назвала переможців
16 Дек 2021, 11:09

Effie Awards Ukraine 2021 назвала переможців

15 грудня на церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2021 були оголошені найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні.

У 2021 році більше 240 фахівців рекламно-комунікаційної індустрії увійшли до складу журі премії Effie Awards Ukraine. Всі конкурсні роботи пройшли відбір у три етапи суддівства. В цьому році конкурсна програма включала 77 категорій. До фіналу пройшло 156 заявок у 49 категоріях.

Postmen вперше в своїй історії стала Агенцією року. Gres Todorchuk стали найефективнішою комунікаційноїю агенцію України.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Гран-прі

Sustained Success

Філіп Морріс Україна та Hoshva PR & DGTL. How IQOS went all-in against the whole industry

Запускати нову категорію товарів після кризи нелегко, а коли основні канали комунікації недоступні — це завдання для морпіхів. Ми вирішили інвестувати в досвід користувача та омніканальність, побудувавши модель, в якій користувачі стали причиною успіху.

Це допомогло нам збільшити базу користувачів у 6 разів за 3 роки.

Золото

Культура та мистецтво

150 names of Lesya Ukrainka — how to create a top celebrity of the country out of a literary classic.

Агентство: Postmen. Клієнт: Міністерство культури та інформаційної політики України

Культурний проект “Леся Українка: 150 імен” — перша в Україні спроба популяризувати класика української літератури та відзначити ювілейну річницю в нових, релевантних аудиторії, форматах. Ідея проекту – святкувати різносторонність та багатогранність письменниці – її 150 імен, а не 150 років. Для залучення якнайбільшої кількості аудиторії, було використано мікс онлайн та офлайн інструментів, що в результаті зробило Лесю Українку селебріті №1 в Україні, а проект «Леся Українка:150 імен» — головною культурною подією року.

Продукти харчування

The best side of Molokija

Агентство: Starcom Ukraine. Клієнт: Молокія

Маючи лімітований рекламний бюджет та потужну активність конкурентів, бренд зміг знайти рішення, яке дозволило виділитись серед конкурентів і знайти свою комунікаційну нішу в категорії.

Проведений ребрендинг — зміна пакування — де головною стала сторона зі складом продукції та якісно спланована крос-медійнійна підтримка дозволи значно збільшити показник OFF-TAKE. В результаті Кефір та Білий Йогурт Молокія посіли рекордне для себе Перше місце в своїх сегментах як у гривні, так і в кілограмах у період з лютого по травень 2021.

Професійні послуги

Headhunting relatives

Агентство: NEBO ideas agency.
Клієнт: Mazars

Щоб захедхантити на роботу в Mazars топових працівників з компаній-конкурентів «Великої четвірки», ми створили нестандартну HR-кампанію «Хедхантимо рідню». Спочатку «влаштували» рідню наявних співробітників на роботу в Mazars — для цього взяли в них інтерв’ю, потім роздали іменні візитівки і запропонували позначити в соцмережах свої нові посади в Mazars. Нових співробітників ми також хедхантили через звернення до їхніх рідних. У консервативній соцмережі LinkedIn з’явилися незвичайні вакансії родича бухгалтера або менеджера з аудиту.

Так ми отримали сотні позитивних відгуків на кампанію, кількість співбесід з новими кандидатами зросла втричі, а загальне медіаохоплення понад 2,5 млн людей.

Запуск продукту/сервісу

Meowbook

Агентство: Лео Бернет Україна. Клієнт: Lenovo

Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів – додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування такої проблеми як «шкода пристрою від котячого хутра» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.

Кампанії з короткостроковим ефектом

Motherland Pride

Агентство: Saatchi&Saatchi Ukraine. Клієнт: КиївПрайд

Проект з блискавичною швидкістю набрав величезну аудиторію й охоплення за перші 3 дні. Акція стала головним інфоприводом №1 країни щодо запитів у мережі. Подія стала темою для обговорення не лише на території України, а й далеко поза її межами в понад 50 країнах.

Кросс-медійний сторітелінг

#We Breathe It In

Агентство: Isobar Ukraine. Клієнт: ГО «ЕКО-ОПТИМІСТИ»

Головна мета #НамЦимДихати – підняти (1) рівень використання альтернативних методів утилізації, що було б неможливим без (2) побудови знання про них та (3) зміни ставлення українців до проблеми загалом. І нам вдалося:

  • ми у 8 разів підняли використання методу індивідуального компостування — еко-альтернативи методу спалення (з 6% до 50,1%), а близько 62% проактивних сільських громад свідчать про зменшення кількості спалювань.
  • з 60,3% до 69,2% виріс рівень знання про альтернативні методи утилізації;
  • 81,8% почали вважати дуже або скоріше важливою проблемою спалення сухостою.

І це лише за першу хвилю проекту (менше, ніж півтора місяці)!

Малобюджетні кампанії

The biggest wave of divorces in Ukraine

Агентство: Twiga Digital Ukraine. Клієнт: Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України

Соціальний флешмоб Міндовкілля отримав 40 мільйонів медіа покриття й понад 300 000 реакцій людей у соц мережах при нульових витратах. Публічний розрив токсичних стосунків зробив значний внесок у перехід українців до нової культури життя без пластикових пакетиків.

Попадання в цільову аудиторію в медіа кампанії

Fake Porn

Агентство: MedInform Ukraine. Клієнт: 100% LIFE

Кожна третя ВІЛ позитивна людина в Україні не знає про свій статус, тож продовжує передавати інфекцію далі. Єдиний спосіб зупинити цю естафету – тестування людей з груп ризику.

Значною групою є чоловіки, що практикують секс з чоловікам. Вони намагаються зберігати свою анонімність. То ж ми просто не знали, де їх знайти, щоб розповісти про нові конфіденційні тести від БО 100% LIFE в рамках проєкту HealthLink за підтримки USAID.

Тому ми вирішили створити контент, що ЧСЧ самі залюбки шукали б в Інтернеті: на популярних порно ресурсах ми розмістили чотири фейкові відео з неочікуваним фіналом. Ось так фейкові порно змогли врятувати реальні життя.

Разове залучення

How Silpo confessed his love for competitors

Агентство: Gres Todorchuk. Клієнт: Сільпо

До Дня святого Валентина національна мережа Сільпо зізналась у коханні своїм конкурентам на білбордах біля магазинів інших мереж. Ми відмовились від будь-якої продуктової зовнішньої реклами до 14 лютого та завдяки усього 4 білбордам охопили 15000000 контактів та отримали 9000+ органічних публікацій зі згадкою бренду з нульовими інвестиціями у медіа. Кампанія прзвела до зрісту продажів у святковий період на 46% та ROMI 494%.

Ребрендинг

150 names of Lesya Ukrainka — how to create a top celebrity of the country out of a literary classic

Агентство: Postmen. Клієнт: Міністерство культури та інформаційної політики України

Бренд-платформа “Леся Українка: 150 імен” перша в Україні спроба популяризувати класика української літератури та відзначити ювілейну річницю в нових, релевантних аудиторії, форматах.

Ідея – святкувати різносторонність та багатогранність письменниці –– її 150 імен, а не 150 років. Національне охоплення було досягнуто експозиційним проектом, зовнішньою рекламою, ТВ та диджиталом, що в результаті зробило Лесю Українку селебріті №1 в Україні.

Сезонний маркетинг

#littlebigcelebration

Агентство: Rockets. Growth R&D. Клієнт: Bacardi-Martini Ukraine

Кампанія #великемаленькесвято дозволила бренду додати +80% у обсягах та вперше за 3 роки приростити долю ринку.

B2B кампанії

For the smile of small business

Агентство: MullenLowe Adventa. Клієнт: ПУМБ

На початку 2021-го у ситуації високої конкуренції і складного постковідного стану малого бізнесу ПУМБ удосконалює свою Програму підтримки малого бізнесу для юросіб. Важливо було розповісти про ці послуги так, щоб підприємці побачили у ПУМБ партнера, відчули підтримку і розуміння. Ми вирішили комунікувати із бізнесом не як з абстрактними бізнес структурами, а як з живими людьми. Саме тому, посмішка, щира людська емоція, стала основою ідеї «Заради усмішки малого бізнесу». В результаті: +47% нових клієнтів до плану, 2-ге місце на ринку по обсягу кредитів 5-7-9%, ПУМБ вперше увійшов у Топ-5 по користуванню банківськими послугами та злетів на Tоп-3 в рейтингу «Кращий банк для малого та середнього бізнесу».

Brand Experience: Live, AR/VR/Digital, Live + AR/VR/Digital

The butterfly in a spacesuit

Агентство: Gres Todorchuk. Клієнт: Нова пошта

Crisis Response

The first virtual restaurant in Ukraine — Chernomorka.Online

Агентство: Vintage. Клієнт: Черноморка

Під час першого локдауну на початку 2020 року продажі ресторану знизились на 73% у порівнянні зі звичайним періодом. Перед власниками був вибір: звільняти людей і закривати ресторани або ризикувати і експериментувати, щоб вижити і зберегти бізнес. Ми вирішили експериментувати і створили перший в Україні віртуальний ресторан. Ми запустили сайт з відеозв’язком і дали можливість онлайн-спілкування клієнту, щоб обирати свою рибу разом з офіціантом. Кожен гість, залишаючись вдома, міг відвідати наш онлайн-ресторан з офіціантами, музикою, вибором риби і навіть можливістю побачити шеф-кухаря. Ми на 625% перевищили наш план з кількості щоденних замовлень. Також в цілях було робити 50% каси від долокдаунівського періоду, а вийшло 110%.

Marketing Innovation Solutions

The best side of Molokija

Агентство: Starcom Ukraine. Клієнт: Молокія

Проведений ребрендинг — зміна пакування — де головною стала сторона зі складом продукції та якісно спланована крос-медійнійна підтримка дозволи значно збільшити показник OFF-TAKE. В результаті Кефір та Білий Йогурт Молокія посіли рекордне для себе Перше місце в своїх сегментах як у гривні, так і в кілограмах у період з лютого по травень 2021.

PR, Корпоративна репутація

The bun with the story that Ukraine loved
Агентство: Gres Todorchuk. Клієнт: Сільпо

Positive Change – Social Good: Brands

The disease that Ukraine doesn’t notice

Агентство: Gres Todorchuk. Клієнт: Roche

Рак легені – найбільш смертельне онкологічне захворювання, на яке широка аудиторія в Україні не звертає увагу. Щоб розповісти про хворобу та важливість ранньої діагностики коли світ сфокусований на пандемії, у центрі Києва, над НСК «Оліймпійський» Roche провели музичний та світловий спектакль за участі дронів, що розповідали історії 3 героїів, чиє життя змінив рак легені. Проєкт охопив 14000000 контактів за день з нульовими інвестиціями у медіа та згадкою великого фармацевтичного бренду Roche у 76% публікацій. А згідно Google Trends саме у листопаді 2020 року відбувся пік річних пошукових запитів по темі «рак легені».

Positive Change – Social Good: Non-Profit

Fake Porn

Агентство: MedInform Ukraine. Клієнт: 100% LIFE

Zerna Pravdy — how a fundraising campaign brings back the names of 7 000 000 victims of Holodomor

Агентство: Postmen. Клієнт: Фонд Музею Голодомору

Завдяки фандрейзинговій кампанії Zerna Pravdy, неурядова організація “Фонд розвитку Музею Голодомору” протягом одного року змогла об’єднати Уряд, Президента і українців навколо створення Музею Голодомору.

За перший місяць кампанії вдалося зібрати понад 6,5 млн гривень від людей з 20 країн світу. Кампанія охопила понад 20 млн українців та повернула до порядку денного тему Голодомору в Україні, яка з листопада 2008 року у 5-кратному розмірі втратила свою обговорюваність.

Расскажите друзьям про новость