Новий проект «Шкварка» про меми війни покаже незашкварний народний гумор
31 Сер 2023, 13:50

Новий проект «Шкварка» про меми війни покаже незашкварний народний гумор

У новій іронічно-гумористичній програмі «Шкварка» ICTV2 зібрав найпопулярніші народні жарти від непереможних українців, щоб разом посміятися і дати відповідь ворогу вибухом гучного сміху. Прем’єру про найвідоміші меми нашого часу покажуть у перший понеділок осені, 4 вересня. 

«Шкварка» стане доповненням суперуспішної лінійки брендових проєктів ICTV та ICTV2 — «Громадянська оборона» та «Антизомбі». На відміну від цих програм, які дають серйозну аналітику актуальних подій, фахово розвінчують пропаганду та пояснюють, як вона працює, — «Шкварка» до всього ще й допомагатиме глядачам спускати пару. Сьогодні, в часи великого емоційного навантаження, це потрібно кожному з нас, переконані творці проєкту. 

«Ми у родині телеканалів ICTV та ICTV2 давно переконані, що гумор, здатність знайти смішне навіть у складній ситуації, інколи навіть посміятися з себе — це суперсила українців, яка і допомагає нам лупати будь-яку скелю. А як наші люди висміюють ворогів – це взагалі мистецтво. Ви самі бачите, як швидко та у якій кількості в нас з‘являють меми, як реакція на ті чи інші резонансні події. Раніше таку функцію в українському суспільстві виконували картикартури. Тепер – це меми. Ми ж робитимемо телекарткатури — здебільшого на наших ворогів, їхнє суспільство, недоліки. Буквально їх «шкваритимемо», — розповідає генеральна креативна продюсерка програмного напряму телеканалів ICTV, ICTV та SLM.Doc Тетяна Гребенік.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У «Шкварці» говоритимуть про актуальні події у форматі сатири та гротеску. Розробляючи концепцію, команда надихалася старими сатиричними журналами «Перець» і «Шершень». Звідси і назва програми. 

«Хотілося обрати красномовну та суто українську назву. Так народилася «Шкварка». Це дуже «українське слово», із українською душею — соковите та промовисте. Саме таке, за яке ми усі любимо нашу мову. Це слово водночас багатогранне і тепле. У глядачів буде «і у серці шкварчати», коли ми говоритимемо про наших котиків, мужність українського народу», — додає Тетяна.

Розкажіть друзям про новину