Новозеландський бренд створив модну колекцію для подорожей з хлібом
15 Кві 2025, 13:03

Новозеландський бренд створив модну колекцію для подорожей з хлібом

Рекордна кількість новозеландців продовжує залишати береги, щоб досліджувати світ, залишаючи один із головних скарбів країни — хліб Vogel’s. Хоча і можна легально перевозити цю 750-грамову культурну ікону через кордони, це значно впливає на норму багажу.

Щоб допомогти новозеландцям подорожувати з більшою кількістю їхнього улюбленого хліба, бренд Vogel’s і агентство DDB Aotearoa запустили колекцію туристичного одягу «BreadyWear».

Вона включає у себе дві речі: «Breaded Jacket», який містить 32 шматочки Vogel’s, і «Neckloaf» — модну дорожню подушку, яка вміщує у себе два хліба.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кожен із них має індивідуальні кишені розміру Vogel’s, щоб зберігати дорогоцінний вантаж, виготовлені на замовлення блискавки та бирки, а також повітропроникну зовнішню частину, щоб і користувач, і Vogel’s залишалися свіжими.

10 квітня споживачі мали змогу на власні очі побачити ексклюзивну колекцію Vogel’s «BreadyWear» у бутику міжнародного аеропорту Окленда, розташованому серед ритейлерів високого класу.

Розкажіть друзям про новину