Рекордна кількість новозеландців продовжує залишати береги, щоб досліджувати світ, залишаючи один із головних скарбів країни — хліб Vogel’s. Хоча і можна легально перевозити цю 750-грамову культурну ікону через кордони, це значно впливає на норму багажу.
Щоб допомогти новозеландцям подорожувати з більшою кількістю їхнього улюбленого хліба, бренд хліба та пластівців Vogel’s і агентство DDB Aotearoa запустили колекцію туристичного одягу «BreadyWear».
Вона включає у себе дві речі: «Breaded Jacket», який містить 32 шматочки Vogel’s, і «Neckloaf» — модну дорожню подушку, яка вміщує у себе два хліба.
Кожен із них має індивідуальні кишені розміру Vogel’s, щоб зберігати дорогоцінний вантаж, виготовлені на замовлення блискавки та бирки, а також повітропроникну зовнішню частину, щоб і користувач, і Vogel’s залишалися свіжими.
10 квітня споживачі мали змогу на власні очі побачити ексклюзивну колекцію Vogel’s «BreadyWear» у бутику міжнародного аеропорту Окленда, розташованому серед ритейлерів високого класу.