Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Створили нову соцмережу, яка працює три години на день

Хоча більшість нових платформ, як правило, імітують поточні, seven39 має особливість: ця соцмережа у стилі 90-х доступна лише 3 години на день.
Tinder запустив гру для прокачування навичок флірту

Tinder анонсував нову гру на базі OpenAI, яка дозволяє користувачам взаємодіяти зі штучним інтелектом, щоб практикувати флірт.
Postmen оголосила про призначення нових ССО та COO

Креативна агенція Postmen призначила Ганну Савчук операційною директоркою, а Ольгу Михалець — керівницею креативного напрямку.
Креативи тижня:
Поліграф для хвостиків: бренд кормів створив собачий детектор брехні

Бренд кормів для собак Pedigree створив собачий детектор брехні — пристрій, який допомагає чотирилапим бути чесними щодо того, скільки вони з’їли.
Greenpeace використав Ghibli-стиль для зображення екологічних катастроф

Greenpeace запустив шокову кампанію, яка ламає уявлення про трендові ШІ-зображення у стилі Studio Ghibli.
Бренд побутової хімії став офіційним спонсором лайки

Бренд засобів для прибирання CIF переніс концепцію очищення на нові медіатериторії, спонсоруючи лайливі слова у подкастах, телевізійних шоу та прямих ефірах.
Актори з невидимими банками підкреслили відсутність калорій у Coca-Cola Zero

Coca-Cola представила кампанію «Coke Zero Auditions», обігруючи загальновідомий метод акторської гри, коли актори вдають, що п’ють уявний напій.
KFC випустила зубну пасту зі смаком смаженої курки

Мережа фаст-фуду KFC у партнерстві з брендом засобів для догляду за порожниною рота Hismile випустила зубну пасту зі смаком своєї знаменитої смаженої курки.
Для геймерів створили 3,5-метрову локшину

Індонезійський бренд локшини Haraku Ramen Halal встановлює новий стандарт як в іграх, так і в ресторанах, випускаючи «One Noodle».
У Києві з’явиться інсталяція з орігамі-птахів на підтримку поранених українців

На фасаді Музею історії Києва 9 квітня відкрилася артінсталяція «ORIGAMI for UKRAINE» — композиція з 5000 орігамі-птахів.
Берлінське агентство перетворилося на аптеку для брендів

Innocean Berlin уявило себе «цілителем», який лікує будь-яких хворих клієнтів, і перейменовує себе на Glory Over Pain Corporation.
Експертні матеріали тижня:
Мем-маркетинг: як брендам стати вірусними за допомогою інтернет-жартів

Мем перетворився з простого інтернет-жарту на цінний маркетинговий інструмент, що формує культурні дискусії та сприяє залученню. Розповідаємо у статті, як
SEO vs PPC: що краще для вашого бізнесу та коли варто інвестувати?

У світі цифрового маркетингу існують два основні способи залучення трафіку на сайт: пошукова оптимізація (SEO) та контекстна реклама (PPC). Обидва методи мають свої переваги та недоліки, тому важливо розуміти, коли і який з них краще використовувати для вашого бізнесу.