IKEA довела, що її меблі більш вічні, ніж деякі романтичні стосунки
14 Кві 2025, 15:57

IKEA довела, що її меблі більш вічні, ніж деякі романтичні стосунки

ІКЕА більше, ніж більшість маркетологів, цікавиться темою завершення стосунків. Відомий рекламний ролик 2016 року «Every Other Week» досліджував тему розлучень у Швеції, так само як і більш жартівлива кампанія 2022 року в Норвегії, що просувала програму ІКЕА з переробки меблів.

Нова кампанія португальського підрозділу ІКЕА вписується в цю спадщину. Щоб відзначити своє 20-річчя в країні, меблевий ритейлер шукав найстаріший предмет меблів ІКЕА в країні. Під час цієї роботи зі споживачами бренд почув від десятків покупців, що їхні меблі пережили кілька романтичних стосунків.

Так виникла креативна ідея для ролика: якби ж то кохання тривало так само довго, як меблі ІКЕА.

Кампанія була розроблена агентством Uzina. «Чи ці стосунки тривають тому, що меблі менш складні, ніж люди? Чи просто тому, що вони створені надовго? Можливо, і те, і інше. Хтозна», — каже IKEA.

Розкажіть друзям про новину