Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
10 Лют 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку минулого тижня можна прочитати тут.

Популярні новини:

В Х злили секс-відео з Drake: реакція соцмереж

Приватне відео зі співаком, який мастурбує оголеним, потрапило на X, і тисячі користувачів відреагували на це. Спочатку всі подумали, що це дипфейк, але ні, все відбувалося по-справжньому.

Відповідальні, хоча й неідеальні: ролики показали турботу петперентів про улюбленців

Комунікація бренду преміального харчування для тварин Club 4 Paws від Kormotech представляє три короткі відеоролики — розповіді про повсякденні стосунки чотирилапих компаньйонів та їхніх людей, кумедні й зворушливі ситуації, що їх супроводжують.

Від інста-діви до мами з коляскою: Таня Парфільєва знялась у рекламі бренду колготок

Бренд панчішно-шкарпеткових виробів Viv’en petty представив нову рекламну кампанію, створену українською креативною агенцією Drama Queen. Головною героїнею ролику стала амбасадорка бренду — блогерка та бізнес-леді Таня Парфільєва.

Бен Аффлек вирішив стати поп-зіркою у ролику Dunkin’ Donuts

Dunkin’ Donuts презентувала новий рекламний ролик «Popstar» під час 66-ї щорічної церемонії вручення премії «Греммі» 4 лютого. У ролику Бен Аффлек згадав реакцію на свою появу на минулорічній церемонії, де його суворий вигляд надихнув на створення мемів про «сумного Аффлека», а також розмірковував про кар’єру поп-зірки.

Креатив тижня:

Kotex створив цукерки для сексу під час менструації

Бренд засобів жіночої гігієни U by Kotex прагне нормалізувати секс під час менструального циклу в День святого Валентина за допомогою інноваційних шоколадних цукерок «Let’s Have Period Sex».

Вишні заполонили Тауерський міст напередодні відкриття українського закладу

Заклад із традиційними українськими настоянками «П’яна Вишня» з’явиться у центрі Лондона наприкінці лютого. На честь анонсу команда презентувала ролик, в якому вишні падали з неба на Тауерський міст.

Netflix представив вантажівку, що нюхає кокаїн на вулицях Парижа

Netflix France вирішив у незвичайний спосіб прорекламувати свій новий мінісеріал «Гризельда» про колумбійську наркобаронесу Гризельду Бланко.

Burger King подарує $1 млн за створення дивного воппера за допомогою ШІ

Burger King ініціював конкурс «The Million Dollar Whopper». Фанатам пропонують створити свій бургер на мікросайті з можливістю додати від трьох до восьми начинок, а ШІ-компаньйон на ім’я «Grilliam» згенерує зображення бургера.

Дослідження тижня:

Ринок праці відновився на 93%: дослідження сервісу з пошуку роботи

2024 рік почався динамічно: на ринку праці побільшало шукачів, через що зросла конкуренція. Роботодавці ж відповіли збільшенням зарплат і вимог до кандидатів. Що ще змінилося на ринку праці — у дослідженні Work.ua.

Експертні матеріали тижня:

Як створювати ефективні благодійні збори: думка експертів

Експерти з різних сфер, а саме з маркетингу, креативу, SMM та PR, поділилися своїми думками про те, як організувати успішний креативний збір, звідки брати креативні ідеї для нього, як правильно розповідати про свою благодійність, що робити фондам, щоб стати помітними, та багато іншого.

Інновації та тренди у відеоконтенті для соцмереж: поради брендам

Величезна кількість інновацій, пов’язаних з відео в соцмережах, роблять їх одним із найпотужніших інструментів комунікації брендів. Команда #Oddee agency поділилася спостереженнями та цікавими фактами.

Розкажіть друзям про новину