Від інста-діви до мами з коляскою: Таня Парфільєва знялась у рекламі бренду колготок
06 Лют 2024, 11:52

Від інста-діви до мами з коляскою: Таня Парфільєва знялась у рекламі бренду колготок

Бренд панчішно-шкарпеткових виробів Viv’en petty представив нову рекламну кампанію, створену українською креативною агенцією Drama Queen. Головною героїнею ролику стала амбасадорка бренду — блогерка та бізнес-леді Таня Парфільєва.

У 15-секундному відео «Твій день з Viv’en petty» Таня з’явилась не лише в семи різних образах з різними колготками, але і в різних «масштабах».

У бренда величезний вибір колготок: від корегуючої лінійки та бази до фешн лінійки з принтами. Нам хотілося показати якомога більше опцій, про які жінки зазвичай не думають, на автоматі хапаючи з полиці звичні чорні колготки. Колготки можуть органічно виглядати абсолютно в різних образах: від святкового до буденного, від інста-діви — до мами з коляскою. Тому і Таню в ролику ми показали в усіх її «ролях»: блогерки, мами, бізнес-леді.
Анна Гончарова
креативна директорка Drama Queen

Проєкт став, можливо, найдинамічнішим за історію агенції. Від створення ідеї до виходу кампанії в ефір пройшло трохи більше місяця.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Зйомки відбувались разом з продакшн студією tvlab та режисеркою Лізою Рудою, а фото для віжуалів знімав фотограф Даня Привіт.

Розкажіть друзям про новину