Від інста-діви до мами з коляскою: Таня Парфільєва знялась у рекламі бренду колготок
Бренд панчішно-шкарпеткових виробів Viv’en petty представив нову рекламну кампанію, створену українською креативною агенцією Drama Queen. Головною героїнею ролику стала амбасадорка бренду — блогерка та бізнес-леді Таня Парфільєва.
У 15-секундному відео «Твій день з Viv’en petty» Таня з’явилась не лише в семи різних образах з різними колготками, але і в різних «масштабах».
У бренда величезний вибір колготок: від корегуючої лінійки та бази до фешн лінійки з принтами. Нам хотілося показати якомога більше опцій, про які жінки зазвичай не думають, на автоматі хапаючи з полиці звичні чорні колготки. Колготки можуть органічно виглядати абсолютно в різних образах: від святкового до буденного, від інста-діви — до мами з коляскою. Тому і Таню в ролику ми показали в усіх її «ролях»: блогерки, мами, бізнес-леді.
Анна Гончарова
креативна директорка Drama Queen
Проєкт став, можливо, найдинамічнішим за історію агенції. Від створення ідеї до виходу кампанії в ефір пройшло трохи більше місяця.
Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!
Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.