Нещодавно редакція MMR відновила рубрику підсумків тижня на основі найбільш відвідуваних матеріалів. Збираємо найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку минулого тижня можна прочитати тут.
Популярні новини:
Бренд нижньої білизни створив кулон у формі чоловічого серця
Чому діаманти мають бути найкращими друзями лише для дівчат? Цього Дня святого Валентина SAXX Underwear робить ювелірні прикраси більш інклюзивними, зробивши досить сміливий подарунок чоловікам — кулон «Перевернуте серце».
Uklon запропонував клієнтам пройтись пішки до свого місця призначення
У застосунку Uklon з’явилися нова функція. Під час створення замовлення користувачу пропонується альтернативний варіант маршруту, де потрібно пройти від авто до місця призначення пішки, зекономивши час та вартість замовлення.
Apple, WeChat та інші: Brand Finance назвав найцінніші та найсильніші бренди світу
Американські компанії домінують у щорічному рейтингу 500 найцінніших і найсильніших світових брендів. Brand Finance назвав 25 найцінніших брендів та 25 найсильніших брендів світу.
Креатив тижня:
Бренд вітамінних добавок заспівав оду вагінам
Бренд вітамінних добавок Olly випустив кампанію, що прославляє силу вагіни, яка включає рекламний ролик, представлений на стрімінгових сервісах, включаючи Hulu, YouTube та Amazon Prime, і короткі версії для соціальних мереж.
Таню Муіньо зняла кліп для Дженніфер Лопес
Українська режисерка Таню Муіньо зняла кліп для Дженніфер Лопес на пісню «Can’t Get Enough», виконану спільно з реперкою Latto.
Добірка тижня: Редакція MMR рекомендує: добірка січня
Редакція MMR зрозуміла, що, як і ви, може бути корисна. Привідкриваємо лаштунки власних уподобань та щомісяця робитимемо для наших читачів добірку цікавих подій, книг, фільмів, серіалів та треків. А також куди ж без порад, відкриттів та девізів? 🙂 Сподіваємося, ця рубрика стане для вас таким собі Pinterest — джерелом натхнення для власного to do list.
Авторські матеріали тижня: twid: «Стратегія — це творчий акт, націлений на вирішення бізнес-викликів в умовах невизначеності»
Як будувати стратегії в умовах постійної нестабільності, приручити ШІ та ніколи не відмовлятись від частинки своєї душі, масштабуючи бізнес? MMR поговорив про все це та інше з трьома партнерами marketing & tech агенціїtwid— Алексом Твіста, Сашею Алимовим та Максом Ілюхіним.