Burger King ініціював конкурс «The Million Dollar Whopper», де збере ідеї від фанатів щодо найкращого воппера, і використовує штучний інтелект для візуалізації рецептів їхніх мрій.
Кампанія пропонує фанатам створити свій бургер на мікросайті з можливістю додати від трьох до восьми начинок, а ШІ-компаньйон на ім’я «Grilliam» згенерує зображення бургера.
У конкурсі «The Million Dollar Whopper» буде обрано трьох фіналістів, які полетять до штаб-квартири Burger King, де вони зможуть відкоригувати свої рецепти до того, як ці творіння з’являться в меню по всій країні протягом обмеженого часу. Нарешті, один з фіналістів отримає приз у розмірі $1 млн доларів.
Після подачі заявки «Grilliam» створить джингл спеціально для дивакуватого воппера, а також тематичний фон, який буде підтримувати образ бургера.
Конкурс «The Million Dollar Whopper» був розроблений спільно з маркетинговою компанією Media.Monks, а платформа штучного інтелекту, яка використовується для створення зображень, — Stable Diffusion.
Ця ініціатива стала продовженням кампанії Burger King на минулий Гелловін, яка за допомогою ШІ показала всі моторошні способи, як люди поїдають фаст-фуд.