Burger King подарує $1 млн за створення дивного воппера за допомогою ШІ
06 Лют 2024, 16:34

Burger King подарує $1 млн за створення дивного воппера за допомогою ШІ

Burger King ініціював конкурс «The Million Dollar Whopper», де збере ідеї від фанатів щодо найкращого воппера, і використовує штучний інтелект для візуалізації рецептів їхніх мрій.

Кампанія пропонує фанатам створити свій бургер на мікросайті з можливістю додати від трьох до восьми начинок, а ШІ-компаньйон на ім’я «Grilliam» згенерує зображення бургера.

У конкурсі «The Million Dollar Whopper» буде обрано трьох фіналістів, які полетять до штаб-квартири Burger King, де вони зможуть відкоригувати свої рецепти до того, як ці творіння з’являться в меню по всій країні протягом обмеженого часу. Нарешті, один з фіналістів отримає приз у розмірі $1 млн доларів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Після подачі заявки «Grilliam» створить джингл спеціально для дивакуватого воппера, а також тематичний фон, який буде підтримувати образ бургера.

Конкурс «The Million Dollar Whopper» був розроблений спільно з маркетинговою компанією Media.Monks, а платформа штучного інтелекту, яка використовується для створення зображень, — Stable Diffusion.

Ця ініціатива стала продовженням кампанії Burger King на минулий Гелловін, яка за допомогою ШІ показала всі моторошні способи, як люди поїдають фаст-фуд.

Розкажіть друзям про новину