Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Соціальна відповідальність та стратегії маркетингу під час війни: як пройшов GET Business Festival 2024

12 грудня GET Business Festival зібрав провідних представників українського бізнесу, які обговорили тренди розвитку в умовах воєнного часу, диджиталізацію та інновації, партнерські програми та фінансові інструменти.
Чаппі чи Домі: Київстар ТБ звинуватив Епіцентр у плагіаті

Marcom Head компанії «Київстар» Юрій Чорненький опублікував допис, у якому стверджує, що головний герой реклами поштоматів Епіцентру нагадує робота Домі, який є елементом промо Київстар ТБ.
Український медіасервіс запустив власну онлайн-книгарню

Компанія MEGOGO запустила онлайн-книгарню MEGOGO BOOKS.
TIME назвав Дональда Трампа людиною року 2024

Американський щотижневий журнал TIME оголосив людиною року 2024 майбутнього президента США Дональда Трампа.
Креативи тижня:
Ролик українського райдхелінг-сервісу розповів, з чого починаються новорічні радощі

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію, основна ідея якої полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі.
Бенедикт Камбербетч став CEO, який використовує пенсії для вирубки лісів

Британський актор Бенедикт Камбербетч зіграв роль лиходійського генерального директора компанії, яка використовує гроші пенсіонерів для знищення світових лісів заради прибутку.
Укрпошта випустила поштову марку на честь Олександра Усика

Укрпошта анонсувала благодійний поштовий випуск «Usyk. Світ любить сильних», присвячений українському боксеру та абсолютному чемпіону світу у важкій та надважкій вазі Олександру Усику.
Австралійське агентство створило святковий бриф для своїх клієнтів

Австралійське агентство WiredCo. створило «The Holiday Brief» — односторінковий посібник, стилізований під класичний креативний бриф, який допоможе вимкнутись і насолодитись святковою перервою.
Вчитель-тіктокер став обличчям кампанії українського бренду одягу

Український бренд одягу Riot Division представив рекламну кампанію за участі зірки TikTok, волонтера та вчителя фізики і інформатики Руслана Ігоровича.
Microsoft випустила «потворний» різдвяний светр з «червоним кільцем смерті»

Microsoft випустила «потворний» різдвяний светр, на якому зображено сумнозвісне «червоне кільце смерті» — це відома помилка, яка зазвичай вказує на несправність консолі Xbox 360.
Liquid Death створив джакузі для різдвяних вечірок

Liquid Death об’єднався з компанією з доставки споживчих товарів та їжі Gopuff, щоб зробити свята більш насиченими завдяки кобрендованому джакузі.
«Обіймики»: українська мережа супермаркетів випустила серію іграшок, що долають тривоги та страхи

«Сільпо» разом з відомою психологинею Світланою Ройз та письменницею Тетяною Стус створили проєкт «Обіймики» — серію унікальних іграшок та книжку, які допомагають дітям і дорослим не тільки грати, а й знімати напруження та долати тривоги.
Український виробник систем безпеки заколабився з брендом еротичного одягу

Ajax Systems і Anoeses створили колаборацію, яка демонструє, що свобода самовираження не повинна ставати загрозою конфіденційності.
Дослідження тижня:
Якою мовою гуглили українці у 2024 році: дослідження

Маркетингова агенція Promodo представила дослідження динаміки українськомовних запитів у Google у 2024 році.
Експертні матеріали тижня:
Дубайський шоколад та brat summer: найпопулярніші TikTok-тренди 2024 року

TikTok представив добірку вірусних трендів 2024 року.
Ера розкоші та вишукана зернистість: 7 трендів дизайну у 2025 році від Canva

Платформа графічного дизайну Canva презентувала 7 трендів дизайну у 2025 році.