Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Катерина Сахарнова очолила команду маркетингу медичної мережі «Добробут»

Директоркою з маркетингу медичної мережі «Добробут» стала Катерина Сахарнова. До цього вона керувала маркетингом в компанії AB InBev Efes.
В українських супермаркетах з’явилися «президентські яйця»: реакції соцмереж

До Дня ЗСУ Гончаренко центр запустив у продаж лімітовану партію «президентських яєць».
Креативи тижня:
The Rolling Stones випустив свій дебютний аромат

Рок-гурт The Rolling Stones випустив свій перший аромат, який покликаний вшанувати безсмертну спадщину гурту «поєднанням бунтарства та вишуканості».
KFC перетворив кришку відра для курки на вінілову платівку

KFC Canada випустив «Kentucky Fried Carols» — лімітовану серію вінілових платівок, виготовлених з кришки відра для курки.
Британські завсідники пабів знялися оголеними для благодійного календаря

У Британії вийшов веселий календар, на якому зображені завсідники пабів у незграбних пікантних позах.
Balenciaga випустила взуття без взуття

Balenciaga представила модель взуття Zero Slip-On, що виготовлено з піни та поєднує в собі елементи шльопанців, босоніжок і взуття на босу ногу, а вузька устілка має заглиблення для всіх п’яти пальців.
Liquid Death створив підгузок для відвідувачів концерту

Бренд консервованої води Liquid Death знову дивує разом із брендом урологічних прокладок Depend представив «Pit Diaper» — підгузок для відвідувачів концерту, які відмовляються залишати його, незважаючи на те, скільки води (або пива) вони випили.
«Вітаємо у Житомирі»: реклама KFC спантеличила киян та гостей столиці

В останні місяці українці стали багато «подорожувати» в часі та просторі. idealers вирішили обіграти плутанину з гумором у рекламі для KFC.
Зірка «Сам удома» замовив колядників у святковій рекламі Uber Eats

Uber Eats об’єднався із зіркою фільму «Сам удома» Маколеєм Калкіним для святкового рекламного ролика.
Райдхейлінг-сервіс та український благодійний фонд запустили мобільну виставку для допомоги дітям

Український райдхелінг-сервіс Uklon спільно з Благодійним Фондом «Діти Героїв» реалізують унікальну ініціативу «Мрії, що зігрівають». У межах проєкту автівки перетворились на мобільну виставку малюнків дітей Героїв та їхніх історій.
McDonald’s представив святкове меню на честь Грінча

McDonald’s Canada та кіновиробнича компанія Dr. Seuss Enterprises об’єднали свої зусилля, щоб створити святкове меню на честь Грінча.
Дослідження тижня:
Яким буде різдвяно-новорічний шопінг в українців у 2024 році: дослідження

Консалтингова компанія Deloitte Ukraine презентувала результати дослідження українського різдвяно-новорічного шопінгу у 2024 році.
Експертні матеріали тижня:
Рококо, сюрреалізм та естетика старовинних замків: 20 трендів від Pinterest на 2025 рік

Pinterest опублікував добірку трендів на 2025 рік, які стосуються моди, краси, святкувань, подорожей та іншого.
Що прочитати SMM-спеціалісту: 11 книг, щоб прокачати навички та знайти натхнення

Команда ком’юніті digital-експертів Kukurudza підготувала добірку книжок, які допоможуть не лише прокачати знання з маркетингу, реклами, та написання текстів, а й знайти нові рішення у звичних завданнях.