Liquid Death створив джакузі для різдвяних вечірок
18 Гру 2024, 12:57

Liquid Death створив джакузі для різдвяних вечірок

Для декого плескатися у труні-охолоджувачі від Liquid Death завжди буде мрією.

Але тепер це стало реальністю, адже бренд консервованої води об’єднався з компанією з доставки споживчих товарів та їжі Gopuff, щоб зробити свята більш насиченими завдяки кобрендованому джакузі.

«Зима — пік сезону вечірок у джакузі. Єдина проблема полягає в тому, що більшість людей не мають джакузі, — розповідає віцепрезидент LD з креативу Енді Пірсон. — Тож ми вирішили вирішити цю проблему для трьох щасливчиків».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

До 3 січня всі, хто витратить щонайменше 20 доларів на воду або чай Liquid Death, отримають шанс виграти одне з джакузі.

Розкажіть друзям про новину