Liquid Death створив джакузі для різдвяних вечірок
18 Гру 2024, 12:57

Liquid Death створив джакузі для різдвяних вечірок

Для декого плескатися у труні-охолоджувачі від Liquid Death завжди буде мрією.

Але тепер це стало реальністю, адже бренд консервованої води об’єднався з компанією з доставки споживчих товарів та їжі Gopuff, щоб зробити свята більш насиченими завдяки кобрендованому джакузі.

«Зима — пік сезону вечірок у джакузі. Єдина проблема полягає в тому, що більшість людей не мають джакузі, — розповідає віцепрезидент LD з креативу Енді Пірсон. — Тож ми вирішили вирішити цю проблему для трьох щасливчиків».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До 3 січня всі, хто витратить щонайменше 20 доларів на воду або чай Liquid Death, отримають шанс виграти одне з джакузі.

Розкажіть друзям про новину