Ролик українського райдхелінг-сервісу розповів, з чого починаються новорічні радощі
18 Гру 2024, 17:11

Ролик українського райдхелінг-сервісу розповів, з чого починаються новорічні радощі

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто забувати особливо в складні часи.

Розробкою комунікаційної кампанії займалась креативна агенція I AM IDEA.

«Ми хотіли створити теплу, зрозумілу історію для кожного українця, тому додали у ролик трохи казковості та краплинку гумору, що вже історично притаманно бренду. У результаті вийшла історія, яка нагадує про цінність зустрічей із близькими та моментів радості», — розповідає креативна пара Віталій Клименко та Ігор Гавруш.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Створення ролика стало окремою пригодою, де все почалось з поїздки в Uklon. Щоб передати максимум динаміки й емоцій в кадрі, головній героїні історії, собаці Санні, дали волю на здійснення всіх вусолапих мрій на знімальному майданчику: святковий хаос з перекиданням ялинки, літаючими мандаринами, і скатертиною, що майстерно зривається зі столу віртуозним рухом пухнастої улюблениці.

У ролику звучить культова новорічна мелодія «Silent Night» у виконанні камерного хору Moravski. Спеціально для цього команда агенції створила аранжування, а вокалістом став Ігор Фінашкін — креативний директор та засновник I AM IDEA.

Розкажіть друзям про новину