Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто забувати особливо в складні часи.
Розробкою комунікаційної кампанії займалась креативна агенція I AM IDEA.
«Ми хотіли створити теплу, зрозумілу історію для кожного українця, тому додали у ролик трохи казковості та краплинку гумору, що вже історично притаманно бренду. У результаті вийшла історія, яка нагадує про цінність зустрічей із близькими та моментів радості», — розповідає креативна пара Віталій Клименко та Ігор Гавруш.
Створення ролика стало окремою пригодою, де все почалось з поїздки в Uklon. Щоб передати максимум динаміки й емоцій в кадрі, головній героїні історії, собаці Санні, дали волю на здійснення всіх вусолапих мрій на знімальному майданчику: святковий хаос з перекиданням ялинки, літаючими мандаринами, і скатертиною, що майстерно зривається зі столу віртуозним рухом пухнастої улюблениці.
У ролику звучить культова новорічна мелодія «Silent Night» у виконанні камерного хору Moravski. Спеціально для цього команда агенції створила аранжування, а вокалістом став Ігор Фінашкін — креативний директор та засновник I AM IDEA.