Кімнати ожили у рекламному ролику меблевої компанії
06 Вер 2022, 16:25

Кімнати ожили у рекламному ролику меблевої компанії

Меблева компанія MADE запустила платформу Never Ordinary, створену у співпраці з Wonderhood Studios, яка є дослідженням будинку як центру творчості та оригінальності. Спрямовуючи бренд у новому напрямку, кампанія демонструє неперевершений авторитет MADE у винятковому дизайні.

Перша частина кампанії, створеної Wonderhood Studios, починається з ролика, в якому кімната оживає завдяки індивідуальності меблів усередині.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Джуд Уайт, бренд-директор MADE, сказав: «Ми дуже раді, що нарешті поділилися інформацією про запуск нашої нової платформи бренду Never Ordinary. Ми знаємо, що всі наші клієнти мають унікальне бачення того, яким має бути їхній будинок, і ми хотіли показати за допомогою цієї кампанії, що MADE тут, щоб підняти і розвинути це бачення разом з ними. Наші продукти розробляються людьми для людей, щоб допомогти їм виразити себе унікальним чином».

Софі Сайєц Бергстранд та Симона Вейлборг, креативники із Wonderhood Studios, додали: «Не щодня вдається запустити нову кампанію для бренду з таким незвичайним поглядом на дизайн та ремесло. MADE – це бути сміливим, сміливим та використовувати свій особистий стиль, що відображено у їхній новій платформі бренду Never Ordinary. Це була наша ціль у всьому — від вибору предметів меблів до пошуку ідеального відтінку риб’ячої голови».

Розкажіть друзям про новину