KFC запустив кампанію на честь Дня народження полковника Сандерса
16 Вер 2022, 12:12

KFC запустив кампанію на честь Дня народження полковника Сандерса

Мережа ресторанів фаст-фуду Kentucky Fried Chicken та рекламне агентство CJ WORX Thailand об’єдналися для проведення унікальної кампанії в Таїланді. KFC Thailand став вірусним цього місяця, коли кампанію на честь Дня народження засновника KFC полковника Сандерса було показано на мільйонах екранів того ж дня, що й сейл 9,9 у Таїланді.

9.9 — це, по суті, Чорна п’ятниця у Таїланді. Бренди роблять знижки, сподіваючись збільшити продажі. Цей 9.9 став ще дикішим, ніж коли-небудь, коли День народження полковника Сандерса отримав широке освітлення за допомогою кампанії «Thanks for Discounts on the Colonels’ Birthday».

Багато брендів вирішили відзначити великий день полковника Сандерса, наклеївши на свою продукцію ярлики зі знижкою. KFC представила відомого діяча публіці, щоб висловити подяку засновнику, допомагаючи просувати інші бренди, які пропонували знижки. KFC дотримується концепції свого бренду щодо об’єднання спільноти та створення приємних моментів у їхньому житті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Реклама KFC просувалася через різноманітні медіа-канали. KFC пішла ва-банк з онлайн- та офлайн-медіа, а також із власним каналом бренду.

Щоб пожвавити кампанію, додали білборди на станціях громадського транспорту та рекламу на Tuk Tuk.

KFC надав повну свободу CJ WORX — діджитал агентству, відомому своїми вірусними кампаніями, вигадати ідею кампанії. CJ WORX вважає, що це безпрограшна ситуація для всіх сторін, оскільки KFC допомагала у просуванні продуктів інших брендів, а також святкувала день народження Сандерса.

Розкажіть друзям про новину