KFC та бренд макаронів з сиром заколабились для створення нового меню
22 Сер 2024, 11:10

KFC та бренд макаронів з сиром заколабились для створення нового меню

Канадський бренд макаронів з сиром Kraft Dinner (KD) та мережа фаст-фуд ресторанів KFC об’єдналися, щоб представити три лімітовані продукти.

Нова лінійка поєднує фірмову смажену курку KFC з культовими макаронами з сиром KD, пропонуючи канадцям нові сміливі способи насолодитися цими класичними стравами. До нового меню увійшли макарони з сиром за оригінальним рецептом KFC, сендвіч з куркою та макаронами з сиром і врап з куркою та макаронами з сиром, які можна знайти в ресторанах KFC в Канаді — YUM.

Щоб відсвяткувати реліз, полковник Сандерс з’явився в Торонто, одягнувши переосмислену версію свого класичного костюма, який тонко натякав на партнерство з KD. Він навіть скупив усі продукти KD з місцевих продуктових магазинів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кетрін Бонд-Дебіцкі, директорка з маркетингу KFC в Канаді, заявила: «Співпрацюючи з улюбленим канадським брендом макаронів з сиром, ми раді запропонувати шанувальникам сміливе поєднання смаків, яке обов’язково варто спробувати. Два культових бренди об’єдналися, щоб запропонувати вам епічну колаборацію, про яку ви навіть не підозрювали».

Розкажіть друзям про новину