На початку квітня 2024 року Meta закриває вкладку новин у Facebook для користувачів із США та Австралії. Це слідує за оголошенням у вересні 2023 року про те, що новини були закриті для користувачів із Великої Британії, Франції та Німеччини.
Це частина постійних зусиль, спрямованих на те, щоб краще узгодити інвестиції компанії з її продуктами та послугами, які люди цінують найбільше. Минулого року кількість користувачів, які читають новини в Австралії та США, впала більш ніж на 80%. У 2023 році новинний контент становив менше 3% стрічки користувачів.
Зміни, що стосуються функції, не вплинуть на продукти та послуги Meta в цих країнах. Люди як і раніше зможуть переглядати посилання на новинні статті у Facebook. Видавці новин і надалі матимуть доступ до своїх акаунтів і сторінок у Facebook, де вони зможуть публікувати посилання на свої матеріали і перенаправляти людей на свої веб-сайти так само, як і будь-яка інша особа чи організація. Новинні організації також можуть використовувати такі продукти, як Reels і рекламну систему, щоб охопити ширшу аудиторію і залучити людей на свій веб-сайт, де вони зберігають 100% доходу, отриманого від вихідних посилань на Facebook.