Шанувальників відеогри запрошують підтримати реальних військових героїв, обмінявши ігрову валюту на реальні пожертви для американських ветеранів, які шукають роботу.
У рамках кампанії «Loot for Good» компанія Activision Blizzard звернулася до спільноти шанувальників шутерів із закликом збирати доларові пожертви, звертаючись безпосередньо до гравців Call of Duty: Warzone.
Розроблена у партнерстві з агенцією David New York, ініціатива дозволить зібрати мінімум 30 000 доларів з ігрових рахунків як частину пожертвування у розмірі 1 мільйона доларів до фонду Call of Duty Endowment.
Ця акція супроводжуватиметься роликом у стилі кантрі від гурту War Hippies, який адаптував свою пісню «Hangman», щоб залучити гравців до гри.
Ден Голденберг, віце-президент з корпоративної соціальної відповідальності Activision Blizzard, сказав: «Loot for Good» дає фанатам Call of Duty: Warzone 2.0 можливість безпосередньо підтримати наших ветеранів, роблячи те, що вони люблять – граючи в гру. Ця ініціатива не лише принесе задоволення, але й приверне увагу та підвищить обізнаність про важливість працевлаштування ветеранів».
Activision Blizzard відраховуватиме по 1 долару з кожного гравця з конкретних матчів на виживання до бойового фонду, який за останні 14 років допоміг більш ніж 118 000 ветеранів.