Burger King висміює безглузді дзвінки до служби 911 у новій кампанії
24 Тра 2022, 11:13

Burger King висміює безглузді дзвінки до служби 911 у новій кампанії

Абсурдні дзвінки до служби екстреної допомоги — це окремі жартівливі історії. Пошук Google розповідає реальні, безглузді ситуації про екстрені виклики, наприклад, «людина зателефонувала і сказала, що хтось зіпсував її сніговика» або «викрадений пульт від телевізора».

Burger King висміює такі ситуації, уявляючи, як люди дзвонили б в службу 911, щоб поскаржитися на своє замовлення у ресторані фаст-фуду. Глобальна кампанія, створена David Buenos Aires, черпає натхнення із таких гумористичних сценаріїв для просування програми відгуків гостей бренду.

Перший фальшивий дзвінок був від жінки з ресторану Burger King. Вона обурена тим, що попросила «чотири рази» бургер-барбекю, а натомість отримала гамбургер із листям салату, помідорами, сиром та цибулею.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Коли диспетчер 911 спокійно пояснює, що плутанина з гамбургерами не є кримінальною справою, жінка обурено каже: «Ви маєте бути тут, щоб захистити мене».

Друга скарга до служби екстреної допомоги надійшла від людини, яка замовляє лимонад у Burger King, але виявляє, що в ресторані його немає.

«Якщо я голодний, чому вона каже, що не збирається давати мені їжу?» — каже вона диспетчеру 911.

Замість того, щоб дзвонити в службу 911 при кожній незначній проблемі з їжею, Burger King пропонує гостям ресторану висловити свою думку безпосередньо бренду, заповнивши онлайн-опитування клієнтів. За кожне завершене опитування клієнти отримають безкоштовний воппер у разі наступної покупки.

Кампанія була запущена в Ірландії, а потім розгорнута на інших ринках.

«Нам подобається отримувати відгуки від наших гостей і знаходити способи покращити нашу їжу та загальне враження», — сказав у своїй заяві Іво Заковскі, глобальний директор з бренд-маркетингу Burger King.

«Ці неймовірні ситуації з реального життя допомагають нам привернути увагу нашої аудиторії, щоб розповісти про те, що дуже цікавить Burger King, досвід їхніх гостей», — додали Начо Флотта та Ніколас Вара, виконавчі креативні директори агентства David Buenos Aires.

Розкажіть друзям про новину