У NGN.agency ми створюємо крафтову анімацію майже щодня. Тому хочемо розповісти, що це таке, чому такий формат добре заходить в Instagram та навіщо його використовувати вже зараз.
Що таке крафт-анімація
Крафтова анімація ‒ це техніка покадрового знімання, ще її називають stop motion. Об’єкти переміщують у певній послідовності й фотографуються на кожному етапі, а потім склеюють у загальний ролик.
Крафтова анімація – це не 3D графіка і не відеоролик
Пам’ятаєте блокноти з картинками, які при швидкому перегляді починали оживати? Принцип той самий. Звучить дивно, але навіть за наявності сучасних технологій і складної 3D-анімації світові бренди й топові блогери користуються технікою, яка вже відзначила столітній ювілей і не вважається інноваційною.
Чому бренди обирають техніку крафтової анімації
На створення такої анімації йде набагато менше часу. Потрібно тільки правильно розташовувати й рухати об’єкти. Здається, що відео зроблено, що називається, «на коліні», але насправді прості, трохи «рвані» ролики виглядають стильно і допомагають донести потрібний меседж без відволікання на зайві деталі. І це за набагато менший бюджет.
Чому такий формат добре заходить в Instagram
Привертає увагу
Дозволяє продемонструвати послугу або продукт в різних ракурсах і станах в одній одиниці контенту. Особливо актуально для товарів б’юті-послуг та харчових продуктів.
Дозволяє зображати щось під іншим кутом
Люди підписані в Instagram на сотні каналів і рідко переглядають стрічку до кінця. У перші 30 секунд публікація втрачає близько 33% аудиторії. Головне завдання ‒ привернути увагу. Крафт-анімація ‒ це легкий спосіб зачепити аудиторію.
Підходить під формат Instagram
Instagram сильно обмежує тривалість відеоконтенту. Короткі анімаційні ролики з нескладним сюжетом можна легко стиснути до 10 секунд. Так ви не змушуєте підписників довго вивчати контент і економите їхній час.
Всі приклади крафтової анімації, які тут представлено, були створені NGN.agency для компаній: Jacobs, «Фора», «Верес».