Крафтова анімація як тренд 2021 року
20 Авг 2021, 11:48

Крафтова анімація як тренд 2021 року

У NGN.agency ми створюємо крафтову анімацію майже щодня. Тому хочемо розповісти, що це таке, чому такий формат добре заходить в Instagram та навіщо його використовувати вже зараз. 

Що таке крафт-анімація

Крафтова анімація ‒ це техніка покадрового знімання, ще її називають stop motion. Об’єкти переміщують у певній послідовності й фотографуються на кожному етапі, а потім склеюють у загальний ролик.

Крафтова анімація – це не 3D графіка і не відеоролик

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пам’ятаєте блокноти з картинками, які при швидкому перегляді починали оживати? Принцип той самий. Звучить дивно, але навіть за наявності сучасних технологій і складної 3D-анімації світові бренди й топові блогери користуються технікою, яка вже відзначила столітній ювілей і не вважається інноваційною.   

Чому бренди обирають техніку крафтової анімації
На створення такої анімації йде набагато менше часу. Потрібно тільки правильно розташовувати й рухати об’єкти. Здається, що відео зроблено, що називається, «на коліні», але насправді прості, трохи «рвані» ролики виглядають стильно і допомагають донести потрібний меседж без відволікання на зайві деталі. І це за набагато менший бюджет.

Чому такий формат добре заходить в Instagram

Привертає увагу

Дозволяє продемонструвати послугу або продукт в різних ракурсах і станах в одній одиниці контенту. Особливо актуально для товарів б’юті-послуг та харчових продуктів.

Дозволяє зображати щось під іншим кутом

Люди підписані в Instagram на сотні каналів і рідко переглядають стрічку до кінця. У перші 30 секунд публікація втрачає близько 33% аудиторії. Головне завдання ‒ привернути увагу. Крафт-анімація ‒ це легкий спосіб зачепити аудиторію.

Підходить під формат Instagram

Instagram сильно обмежує тривалість відеоконтенту. Короткі анімаційні ролики з нескладним сюжетом можна легко стиснути до 10 секунд. Так ви не змушуєте підписників довго вивчати контент і економите їхній час.

Всі приклади крафтової анімації, які тут представлено, були створені NGN.agency для компаній: Jacobs, «Фора», «Верес». 

Расскажите друзьям про новость