Крафтова анімація як тренд 2021 року
20 Авг 2021, 11:48

Крафтова анімація як тренд 2021 року

У NGN.agency ми створюємо крафтову анімацію майже щодня. Тому хочемо розповісти, що це таке, чому такий формат добре заходить в Instagram та навіщо його використовувати вже зараз. 

Що таке крафт-анімація

Крафтова анімація ‒ це техніка покадрового знімання, ще її називають stop motion. Об’єкти переміщують у певній послідовності й фотографуються на кожному етапі, а потім склеюють у загальний ролик.

Крафтова анімація – це не 3D графіка і не відеоролик

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Пам’ятаєте блокноти з картинками, які при швидкому перегляді починали оживати? Принцип той самий. Звучить дивно, але навіть за наявності сучасних технологій і складної 3D-анімації світові бренди й топові блогери користуються технікою, яка вже відзначила столітній ювілей і не вважається інноваційною.   

Чому бренди обирають техніку крафтової анімації
На створення такої анімації йде набагато менше часу. Потрібно тільки правильно розташовувати й рухати об’єкти. Здається, що відео зроблено, що називається, «на коліні», але насправді прості, трохи «рвані» ролики виглядають стильно і допомагають донести потрібний меседж без відволікання на зайві деталі. І це за набагато менший бюджет.

Чому такий формат добре заходить в Instagram

Привертає увагу

Дозволяє продемонструвати послугу або продукт в різних ракурсах і станах в одній одиниці контенту. Особливо актуально для товарів б’юті-послуг та харчових продуктів.

Дозволяє зображати щось під іншим кутом

Люди підписані в Instagram на сотні каналів і рідко переглядають стрічку до кінця. У перші 30 секунд публікація втрачає близько 33% аудиторії. Головне завдання ‒ привернути увагу. Крафт-анімація ‒ це легкий спосіб зачепити аудиторію.

Підходить під формат Instagram

Instagram сильно обмежує тривалість відеоконтенту. Короткі анімаційні ролики з нескладним сюжетом можна легко стиснути до 10 секунд. Так ви не змушуєте підписників довго вивчати контент і економите їхній час.

Всі приклади крафтової анімації, які тут представлено, були створені NGN.agency для компаній: Jacobs, «Фора», «Верес». 

Расскажите друзьям про новость