Соціальна відповідальність в подієвому маркетингу: ТОП-3 пункти на IV Форумі Креативних Індустрій
25 Сен 2019, 14:02

Соціальна відповідальність в подієвому маркетингу: ТОП-3 пункти на IV Форумі Креативних Індустрій

Точно знаємо, що побувати на всіх виступах IV Форуму креативних індустрій, який
проходив у UNIT.City та Academy DTEK 19-21 вересня, було неможливо. Тому ми занотували ТОП-3 пункти від співзасновника івент агентства 42 Agency Дениса
Блощинського про соціальну відповідальність в подієвому маркетингу:

1. Будь-який івент має свій меседж.

В сьогоднішньому трансформаційному світі будь-які масові заходи, на які приходить кілька тисяч людей, – це вже не просто тусовка, а потужний канал комунікації. І ця платформа може розповсюджувати певні меседжі. Відповідальність кожного організатора, кожного замовника, івенторів, які роблять цей захід, – не тільки в тактичній організації. Вона лежить в площині візійності та сенсів, які важливо усвідомлювати. Будь-який проект має меседж, який івентори, часом підсвідомо, втілюють в життя. Але якщо таких сенсів немає – це зробить за нас обставина – у вигляді ком’юніті, музикантів, людей. Питання, яке актуалізується з кожним роком все більше й більше – це соціальна відповідальність тих людей, які ініціюють подібні ідеї. Що вони вкладають у фестиваль та який сенс будуть доносити цій тисячі людей, які прийшли на івент. 

2. Найпотужніший інструмент – співтворення. 

Ми всі маємо турбуватися про те, щоб почати виробляти сенси разом, давати можливість ставати організаторами фестивалю кожному учаснику, який приходить на івент. Про це говорять всі тренди поведінкової економіки, творяться успішні бізнес-моделі великих організацій, які тут і сьогодні набувають цінності. Про це говорить увесь світ. 

3. Спочатку ідея, гроші – потім.

Ми маємо навчитися створювати не тільки заради комерційного інтересу, але й набагато вищих цінностей. Можливо, звучить банально, але це так. Заробіток – це завжди функція, похідна від сенсів, які ми проектуємо. Спроможність жити та думати разом про майбутнє – базова складова як для бізнесу, так і для соціальних організацій. І це важливо розуміти всім учасникам процесу. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео