Група активістів створила соціальну ініціативу «Музей свідомості», спрямовану популяризувати українські музеї і показати, які шедеври і захопливі історії ховаються у їхніх стінах.
Це онлайн-ресурс, на якому в зручному форматі зібрана інформація про ключові музеї і галереї. Інформацію постійно доповнюватимуть, а кількість учасників зростатиме.
Про підтримку ініціативи вже заявила компанія Admixer. Її участь повинна допомогти популяризувати музеї насамперед серед молодого покоління, яке проводить в інтернеті декілька годин на день.
Також команда «Музею свідомості» запускає флешмоб #UAMIND. Щоб взяти в ньому участь, потрібно просто вирушити в музей або будь-яку галерею у своєму місті, сфотографувати твір, що сподобався, поділитися світлиною у соцмережах з тегом #UAMIND і позначити друзів, аби долучити і їх до цієї ініціативи.