«Колоритне Приазов’я»: Приазовський регіон отримав туристичний бренд
20 Апр 2021, 10:37

«Колоритне Приазов’я»: Приазовський регіон отримав туристичний бренд

На замовлення проєкту USAID ERA команда Zruchno.Travel розробила туристичний бренд та айдентику Приазовського регіону, що об’єднує п’ять його ключових туристичних локацій: Генічеськ, Бердянськ, Кирилівка, Маріуполь, Мелітополь.

Над розробкою працювало креативне бюро Bulanov büro Дмитра Буланова спільно з White Studio Design Олега Білого, які мають великий досвід у галузі брендингу територій та розробки туристичної айдентики. Зокрема, член Асоціації індустрії гостинності України Дмитро Буланов розробляв туристичну айдентику Запоріжжя та Скадовського району, а разом із Олегом Білим: Генічеську, Кам’янки-Бузької та Черкаської області. Також Дмитро Буланов був співавтором туристичного бренду і айдентики України «It’s all about U», 2013-го року у складі дизайн-студії Королівські митці (нині міжнародної агенції Good Good Brands)

Працюючі над новим туристичним брендом Приазов’я, команда провела велику роботу з підготовки до створення туристичної айдентики. Було проведено аналітичне дослідження, 7 фокус-груп, консультації з майже 100 місцевими стейкхолдерами, розробка 3 концептів, доопрацювання обраного експертами варіанту, створення айдентики та правил її використання, виготовлення зразків рекламно-сувенірної продукції.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Туристична дестинація отримала слоган «Колоритне Приазов’я», який стисло виражає характер та ціннісну пропозицію бренду, варіативність відпочинку та подорожей Приазов’ям. Серед унікальних туристичних пропозицій, що формують цей бренд, окрім морського курорту, розробники називають «Кам’яну могилу», скіфські кургани, легенди про амазонок, рожеві озера, мінеральні та грязьові лікувальні джерела, інтеркультурність, автентичну гастрономію (рибні продукти, кухні різних народів), національні природні парки, активний відпочинок, художні та краєзнавчі музеї, індустріальні об’єкти, фестивальні майданчики тощо.

Айдентика

Логотип складається із шрифтової частини на базі гарнітури Rockstar і знаку у вигляді стилізованого паперового літачка-стрілки.
Перший образ, який закладався в символіку знаку це загальновживаний значок стрілки навігації.

Наступний впізнаваний образ і позитивна, знайома з дитинства асоціація — паперовий літачок, як ідея легкості вільного, нічим не обмеженого руху, мрії, інтуїтивної подорожі. Ідеєю, яка закладалась в бренд Приазов’я є не акцентування на одному об’єкті туризму (наприклад, на одному місті чи селищі), а презентація території і цінності всіх її об’єктів як єдиного туристичного ансамблю. Саме тому за знак був обраний не статичний образ (наприклад pin map), а динамічний, «стрілка» або літачок, який візуалізує ідею подорожі всією дестинацією.

Для підтримки позиціонування колоритності і варіативності відпочинку знак літачок розкладається на 6 сегментів різного кольору, утворюючи напівабстрактний образ, який відсилає до асоціацій із квіткою з різнокольоровими пелюстками, пляжну парасольку, тощо.

На створення в глядача позитивних асоціацій працюють не лише статичні елементи лого (літачок, стрілка, квітка), а динаміка перетворення одного образу в інший: розкриття, розгортання літачка, що відтворює рух розгортання дорожньої карти, розкриття пляжної парасольки, що візуалізує ідею розкриття колоритності і багатокомпонентносі туристичного регіону.

Простими словами, для того щоб наповну пізнати красу Приазов’я треба, пересуваючись регіоном, спробувати кожну локацію: Генічеськ і Арабатську стрілку, Кирилівку, Приморськ, Мелітополь, Маріуполь, тощо. Тобто розкривай, подорожуючи.

Під кожним сектором динамічної парасольки прихована якась родзинка Приазов’я: мелітопольска черешня, сивашська сіль, Бердянський маяк, Кам’яна могила, тощо.

Основним кій-віжуал елементом айдентики є парасолька із фірмовою кольоровою гамою, яка легко адаптується і брендує фото, різні носії, об’єкти та рекламно-сувенірну продукцію.

Гнучкість айдентики продемонструвала ідею брендувати один із фірмових фішок міста Маріуполь — хвилеріз, або тетрапод.

Слово «колоритне» також є візуальною і вербальною частиною бренду,  і використовується у формі короткого хештегу #колоритне як самодостатній елемент для публікацій світлин красивих місць регіону  у соцмережах.

Із бренд-словом колоритне можна створювати і брендувати різні види місцевих продуктів, наприклад: колоритний лимонад, колоритне морозиво, колоритна кава, колоритна рибка, тощо.

Поєднання із існуючими туристичними брендами 

Поруч із логотипом парасолькового бренду Приазов’я розташовуються логотипи інших туристичних дестинацій і територіальних брендів, які належать до туристичного Приазов’я, наприклад тур-бренди Маріуполя і Генічеська. Окрім логотипів міст, також можна ставити поруч із брендом логотипи готелів, кафе, музеїв та інших туристичних локацій.

Командою були розроблені різні варіанти дизайну наліпок на двері закладів кафе, ресторанів, готелів, музеїв, тощою Таким простим способом представники місцевого бізнесу і туристичного активу демонструватимуть свою підтримку і приналежність до загального туристичного бренду Приазов’я для кінцевого споживача туриста.

Також ми запропонували концепти просторових селфі-об’єктів для природнього та міського середовища і брендування міжміського транспорту.

На початку квітня 2021 року команда розробників провела презентацію результатів своєї роботи місцевому туристичному активу п’яти ключових міст регіону: Генічеська, Бердянська, Кирилівки, Маріуполя, Мелітополя.

Расскажите друзьям про новость