У формі ромба: туристична айдентика міста Генічеськ
21 Май 2019, 09:10

У формі ромба: туристична айдентика міста Генічеськ

Двоє київських дизайнерів Дмитро Буланов (Dmytro Bulanov creative büro) та Олег Білий (White Studio Design) об’єдналися для створення яскравої айдентики південного курортного містечка Генічеськ на замовлення Генічеської міської ради.

Команда розробників має досвід роботи над такими проектами територіального та туристичного брендингу як: Турбренд України (Brandhouse, Wikicitynomica, Королівські Митці, 2014) Запоріжжя, Скадовський район, Дрогобич, Рахівщина, Калуш, Чорнобиль.Територія змін.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В основі графічної мови айдентики Генічеську лежить лаконічна форма ромбу.

Ця геометрична та виразна фігура зустрічається в декількох образах, пов’язаних із особливостями та родзинками курортного містечка, а саме в кристалах Сівашської солі, в лусці осетра та в конструкції залізнодорожного моста Генічеська, який є однією із головних історичних пам’яток та символів міста.

Образи приморського курортного міста всередині ромбічних фігур, які відповідають історії і особливостям міста (море, якір, птах, маяк, риба) утворюють єдину композицію схожу на міст. Це відсилка до залізничного моста Генічеська, який є однією із головних історичних пам’яток та символів міста.

 

Назва міста, де саме знаходяться ці особливості, виконана у вигляді масивних (як опори моста) і одночасно грайливих, унікальних по формі, літер. Це візуальний образ міста Генічеськ відображений у літерах, які поєднують історію і сучасність.

Слоган як завершальний посил відповідає на питання «куди?» і «що робити?» — фактично це заклик відвідати Генічеськ, який є «мостом» до відпочинку. Це ключовий туристичний посил бренду.

 

Расскажите друзьям про новость