03 Авг 2020, 18:23

Місце сили. Черкащина отримала візуальний стиль

На замовлення Черкаської ОДА у White Studio Design розроблено візуальний стиль та брендбук Черкаської області. Під керівництвом арт-директора Олега Білого розроблено логотип та айдентику, в якості партнера проекту залучено Дмитра Буланова (Bulanovburo).

Команда розробників має досвід роботи над такими проектами територіального та туристичного брендингу як: Дрогобич, Рахівщина, місто Генічеськ, Чорнобиль — Територія Змін, місто Калуш, Запоріжжя, Кам’янка-Бузька та Борислав.

Черкащина — територія, де зароджувалася Українська держава. Були часи, коли українців називали черкасами (черкаськими людьми). Саме тут близько 4000 р до н.е. поширилась всесвітньовідома трипільська культура — одне із найбільш яскравих явищ стародавньої історії Європи.

Це мальовнича область з багатою історією, саме тут була збудована козацька українська держава на чолі з Богданом Хмельницьким, саме тут був центр гайдамацького повстання під назвою Коліївщина, яке очолили Іван Гонта, Максим Залізняк та Сава Чалий.

А також саме тут народився Тарас Григорович Шевченко, та вже будучи відомим кобзарем не раз приїздив сюди.

Надихнувшись місцями сили, мальовничими пейзажами, та багатою історією креативники розробили айдентику, яка являється звязком часів, минулого та теперішнього. Козаки, трипілля, зброя, кобзи, прапори поєднались у повітряних ілюстраціях айдентики Черкащини. 

Логотип імітує форму прапора Богдана Хмельницького, яка по формі нагадує букву «Ч» та власне анаграми «Ч», форма якої запозичена зі стародавніх літописів та сучасно стильзована.

Літери із сенсом. Леттерінг розробив Дмитро Растворцев. У формах букв зашиті і козацькі чуби і елементи каліграфії літописів Хмельницького.

Проект тривав 1 рік. 

Над проектом працювали:

-Арт директор, дизайнер: Олег Білий

— Дизайнер: Дмитро Буланов (bulanovbüro)

-Леттерінг: Дмитро Растворцев

-Стратегія: Олексій Малицький, Ігор Чава

Расскажите друзьям про новость

Новое видео