OLX провів глобальне оновлення. Окрім ребрендингу відбулося й репозиціонування бренду: відповідаючи на вимоги сучасного суспільства, OLX став платформою для розумного вибору. Сталий розвиток людства, мінімізація впливу людини на планету та навколишнє середовище, зменшення надмірного споживання, реюз та ресайкл. Усе це — world-changing явища. А команда Saatchi & Saatchi Ukraine розділяє цей світогляд і створює ідеї, що змінюють світ та суспільство навколо.
Команда почала втілювати стратегію з переосмислення та локалізації глобальної платформи Smart Choice, наповнюючи оновлений бренд OLX локальними сенсами. Оцінюючи запити людей, команда зрозуміла, що зараз для українців головне -”жити краще”. Вони прагнуть оптимізувати свої витрати і при цьому шукають спосіб, щоб не втратити існуючий рівень комфорту. Саме у пошуках “кращого” їм допомагатиме OLX.
“Ми переосмислили OLX — із звичайного маркетплейсу він перетворився на платформу рішень, які покращують життя людей. Тут і зараз. OLX став тим простором, куди людина надсилає діджитал-запит, коли їй щось потрібно. Шукати і знайти, купити та продати, відкрити онлайн-крамничку чи розмістити послуги, знайти роботу, орендувати чи здати у оренду житло, відшукати унікальну чи вінтажну річ, якої немає у магазинах. ЗНАЙ ДЕ ти можеш задовольнити свої потреби, а OLX ЗНАЙДЕ для тебе необхідне рішення” — зазначив Сергій Білошицький, Associate Creative Director Saatchi & Saatchi Ukraine.
Для Казахстану та Узбекистану пошуковик рішень для безлічі необхідних речей втілився у повідомленні “OLX Находи Свое”.