«Кока-Кола» стала українською компанією
Компанія «Кока-Кола» відзначає своє 15-річчя в Україні і протягом усього року даруватиме цілу низку незабутніх і веселих подій, які ще раз демонструють наскільки близькими та важливими є цінності українського споживача та Компанії. Ні для кого вже не секрет, що за 15 років незалежності України «Кока-Кола» стала українським напоєм, що активно підтримує та створює унікальні моменти для українців.
З 19 березня на телеекранах України з'явиться новий рекламний ролик пронизаний добротою, весняним настроєм та Великоднім передчуттям. Сценарій ролика сплетений з низки історій, які об'єднав образ та голос Олега Скрипки. Олег повернувся зі зйомок ролика в Ялті веселий, бадьорий та приємно вражений професійністю команди Компанії «Кока-Кола Україна».
„Для мене така співпраця є, свого роду, першою, і тим самим унікальною. Мені не лише сподобався сценарій рекламного ролика, запропонованого «Кока-Кола», мені імпонують усі заходи, що Компанія планує підтримати", — поділився враженнями Олег: „Я мушу зазначити, що досить прискіпливо ставлюсь до компаній, з якими працюю, однак плани Компанії «Кока-Кола Україна», її свідоме ставлення до сприяння популяризації всього українського, мене надихнули. Я радий, що матиму можливість дарувати святкові моменти разом з «Кока-Кола» протягом усього року ".
У свою чергу, Регіональний Директор Компанії «Кока-Кола» Дуглас Хілл зазначив: „Працюючи в Україні близько 15 років, «Кока-Кола» стала справжньою українською компанією, в основі діяльності якої лежать традиції та цінності, близькі українцям — адже наші напої робляться українцями та для українців.
Створюючи та підтримуючи українські події, найкращим провідником на цьому шляху ми бачили лише Олега Скрипку, чия творчість та активна соціальна позиція близька кожному українцю, незалежно від віку та достатку. «Кока-Кола» символізує свято, радість, оптимізм та нескінченну енергію. Усі ці якості якнайкраще демонструватимуть події, заплановані цього року, і допомагати у втіленні цих планів нам буде Олег: ми пишаємося такою співпрацею".
У рамках святкувань 15-річчя діяльності «Кока-Кола» в Україні буде проведено низку майстер-класів для студентів Києво-Могилянської Академії та Київського національного університету імені Т. Шевченка. Уже оголошено конкурс серед студентів Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка «Найбільші успіхи, які Ви пережили з Україною за останні 15 років». Також спільно з Національном Олімпійським Комітетом проводиться всеукраїнський конкурс «Намалюй талісман олімпійської збірної України».
Додаткова інформація:
Coca-Cola — найвідоміший у всьому світі газований безалкоголний напій.
В Україні вперше цей напій скуштували у 1982 році, а виробляти на українському ринку почали у 1992 році. З цього моменту Компанія Кока-Кола — лідер вітчизняного ринку безалкогольних напоїв. Сьогодні у світі під торговою маркою компанії Сoca-Cola випускається більше 300 видів напоїв.
Нову рекламу для Кока-Кола знімав американський режисер Грант Беірд (Grant Baird), більш ніж 700 телевізійних роликів та фільмів якого здобули нагороди у світі. Реклама для Компанії Кока-Кола є першими зйомками режисера в Україні (і навіть у Східній Європі). Грант Беірд працював з такими всесвітньо відомими марками як Visa, Kimberly Clark, Proctеr & Gamble, Nestlé, та з багатьми іншими. У створенні реклами взяло участь креативне агентство Saatchi&Saatchi та продакшн студія «LimeLite Studio».
Олег Скрипка — актор, співак, рок-музикант, композитор та поет, засновник гурту „ВВ" та ініціатор створення традиційних українських заходів, таких як Фольк-Фестиваль „Країна Мрій", Етно-Диско, Рок-Січ та інших. У 2006 році за музичну концепцію спектаклю "Наталка-Полтавка" театру ім. І.Франка Олег Скрипка отримав престижну театральну премію "Пектораль".