Adsapience з блоком Positive Change на конференції Best Marketing Practices
09 Дек 2019, 14:40

Adsapience з блоком Positive Change на конференції Best Marketing Practices

13 грудня команда Adsapience разом з Intertop, MacPaw, Mastercard, Lenovo та Фондом Олени Пінчук презентують проекти Positive Change на конференції Best Marketing Practices 2019 в Mercure Congress Centre. 

У наступному році у конкурсній програмі Effie Awards Ukraine з'явиться нова категорія — Positive Change. Її місія — оцінити і нагородити бренди і некомерційні організації, які роблять світ кращим, використовуючи можливості своїх комунікаційних платформ та маркетингових програм. Вони, в свою чергу, позитивно впливають як на бізнес показники компаній, так і на глобальні соціальні тренди.

У цьому році на конференції Best Marketing Practices в окремій секції в партнерстві з Adsapience будуть представлені декілька локальних і глобальних кейсів, які наочно продемонструють таку позитивну силу маркетингу. 

Наталя Боярчук, керуючий партнер Adsapience та модератор блоку Positive Change коментує: «У світі суцільних челенджей та трансформацій бренди шукають нові ролі і нові теми для діалогу зі споживачем. Одна з найважливіших — це рушійник позитивних змін. Що означає сталий розвиток, чи актуально це для України? Як забезпечити зростання бізнесу на території творення добра? Запрошуємо поговорити про це разом».

Під час конференції будуть представлені наступні проекти.

#екостежка INTERTOP

Фіналіст Effie Awards Ukraine 2019

Валерія Толочина, Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine

За статистикою, 75% дітей проводять на свіжому повітрі менше години на день. А переважна більшість дорослих не може відрізнити навіть 5 видів дерев. Культура неквапливих прогулянок — один із трендів сучасного світу. Екостежки в українських містах — можливість разом з INTERTOP крок за кроком поєднати задоволення від руху, користь та радість пізнання світу.

Живе сміття на вулицях Києва: Найстрашніша антисміттєва кампанія

Галина Кузьмович, продуктовий маркетолог MacPaw

#CleanMyCity — це серія міських прибирань, ініційована компанією MacPaw. Незважаючи на те, що компанія розробляє застосунок для очистки цифрового сміття на Mac пристроях, в MacPaw вважають, що боротьба зі сміттям повинна вийти за рамки діджитал. Для популяризації ініціативи міського прибирання, команда CleanMyMac X створила першого в своєму роді Junkman — героя зі сміття, який привертав уваги до проблеми засмічення просто на вулицях міста. Кампанія з Junkman наглядно доносить ідею: якщо довго ігнорувати проблему — сміття оживе і навіть почне вас переслідувати.

Brand with Purpose

Фіналіст Effie Awards Ukraine 2019

Олександра Губар, Marketing Manager, Mastercard Ukraine

Олена Столярова, Account Director, Adsapience

Інтеграція Mastercard в Atlas Weekend 2019 зробила масову подію доступною для людей з проблемами слуху. Сенсорна зона #MastercardVibes та перекладачі музики на мову жестів створили унікальний досвід для людей з вадами слуху. Додатково в Україні виникла нова професія — перекладачі музики на мову жестів. Все це привернуло увагу медіа з охопленням понад 17 млн контактів (89% з яких були безкоштовними), що перевищило план на 872%.

Ageless Shooters. Ігри по-дорослому

Фіналіст Effie Awards Ukraine 2019

Марина Кайдаш, провідний спеціаліст з маркетингу Lenovo

Lenovo разом з БФ «Життєлюб» створили кампанію з інформування щодо позитивного впливу геймерства та його доступності у будь-якому віці. З цією метою було організувано набір у команду Counter Strike людей віком від 55 років. Проблематика залучення літніх людей у сучасну сферу геймингу призвела до органічного інтересу з боку національних каналів, медіа простору, блогерів та інфлюенсерів. Результат: перевиконання КPI на 48%.

#НеВішайЯрлики

Юлія Янчар, піар-менеджер Фонду Олени Пінчук

Спільний проект Фонду Олени Пінчук разом з мультибрендовою платформою «Всі.Свої» та Одеським художнім музеєм. Це колекція футболок проти гендерних стереотипів, що базуються на соціологічному дослідженні, яке зробили на замовлення Фонду. Після презентації за участі відомих жінок і медіа, українки активно долучилися до проекту, розповідаючи свої історії про ставлення до них під під хештегом #НеВішайЯрлики. Результат: охоплення більше 3 млн людей по Україні без урахування соцмереж та 100 тис. грн. на грант проекту, що займається підтримкою жінок.  

Расскажите друзьям про новость