Дмитро Суслов

Дмитро Суслов

IT-підприємець, експерт з маркетингу та продажів у В2В, засновник компанії Addlium – Social Selling agency. У рамках компанії Addlium допомагає українським і міжнародним бізнесам розробляти ефективні сейлз-процеси, збільшувати обсяги продажів і виводити впізнаваність бренду на новий рівень.

Експертиза

  • Стратегії B2B продажів на експорт за допомогою LinkedIn
  • B2B менторство з маркетингу та продажів
  • Побудова сейлз процесів та збільшення обсягів продажу
  • Побудова Brand Humanization
  • Маркетингові стратегії для масштабування бізнесу
  • Побудова Social Selling для  продажів на експорт, побудови особистого бренду та нетворкінгу

Проведення навчальних семінарів для ІТ ком’юніті та бізнес-спільнот

  • Експерт у лідогенерації та викладач модулю “Лідогенерація” на курсі “Business Development Sales and Marketing” в академії не технічного IT IAMPM. 
  • Спікер напрямку “Експорт” про маркетинг та продажі у В2В  у Школі експортера. м. Львів
  • Спікер для широкого спектру аудиторії, включаючи IT комʼюніті, такі як EASE та WTECH.
  • Проведення семінарів про експорт у B2B сегменті та стратегії виходу на нові ринки для бізнес-спільнот, зокрема для Board та Lead BC
  • Проведення лекцій та виступів для різноманітних спільнот, зокрема NetHunt, PRnews, Center42 і Marketorium про ключові аспекти лідогенерації та експортні стратегії.