Редакція MMR щотижня збирає для вас найпопулярніше — усе, що зачепило, здивувало й викликало обговорення. Новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
£532 тисячі за переміщення крапки: ребрендинг урядового сайту Британії викликав обурення

Британські міністри витратили понад 500 000 фунтів стерлінгів з грошей платників податків на «марне» оновлення урядового вебсайту, яке, на думку критиків, зводиться лише до зміни кольору та переміщення крапки.
Український проєкт завоював перше в історії України золото Каннських левів

Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine увійшла в історію як перша українська агенція, що здобула золотого Каннського Лева за проєкт «Мед мінних полів».
Найкращі українські фільми: «Сільпо» запустила автомобільний кінотеатр

Мережа супермаркетів «Сільпо» запускає перший автомобільний кінотеатр на парковці одного зі своїх супермаркетів у Києві.
Креативи тижня:
Екомаркетинг зі змістом: туристична кампанія створила «хорошого пасажира»

Таїландський оператор морських турів Long Lay запустив кампанію «Good Passenger» — ініціативу, спрямовану на популяризацію збереження морського середовища та натхнення мандрівників до активних дій.
Власники Аврори, Нової Пошти та CHER’17 показали свої страхи у ролику Forbes

Для відеоролику зібрали українських підприємців та показали їх у неочікуваному вигляді — під ковдрою перед сном, коли не дають заснути нав’язливі думки і тривоги.
Рухай свій світ сумлінно: Uklon та MONATIK запустили благодійне таксі у шапці

Співак MONATIK та райдхейлінг-сервіс Uklon об’єдналися, щоб запустити «В.Т.Л.Car».
Чи реально знайти стосунки онлайн: Hinge вбив свого маскота, щоб це довести

Настає момент, коли застосунок для знайомств, «призначений для видалення», зробив свою справу. Тож Hingie, знаменитий маскот бренду, має померти.
Liquid Death випустив віскі, витриманий у труні

Бренд консервованої води Liquid Death співпрацював з WhistlePig Whiskey, щоб створити новий віскі, частково витриманий у справжній труні.
Океан Ельзи та Badsteet Boys об’єдналися для захисту українського неба

Badstreet Boys і Океан Ельзи представили римейк легендарної пісні «911», яка яка в новому звучанні перетворюється на справжній код допомоги.
Atlas Weekend переніс душу фестивалю на сторінки артвидання

До ювілею фестивалю презентували артвидання, у якому зібрано найяскравіші моменти, маловідомі історії та справжню атмосферу Atlas.
Добірка тижня:
Каннські леви-2025: володарі Гран-прі та українські переможці

Редакція MMR пропонує добірку роликів, які отримали Гран-прі, а також переможні роботи з України.
Дослідження тижня:
Що змінилось у PR за 20 років: результати опитування Newsfront та MMR

До свого ювілею Newsfront спільно з MMR ініціювали опитування PR-фахівців з різних секторів і з різним досвідом, аби дослідити, як трансформувалася галузь: які зміни стали помітними, які тенденції закріпилися, і що може стати викликом у майбутньому.
Експертні матеріали тижня:
Що бісить? Артур Маліновський про піарників на антидепресантах, токсичність та баланс

У новому випуску рубрики «Що бісить?» Артур Маліновський, PR агент в кепці, Chief Communications officer української команди Burning man, ділиться, чому «піар — не маркетинг», як вижити у токсичному полі комунікацій, і чому PR-фахівець — це не про блиск, а про баланс.
Архетип у маркетингу: навіщо він потрібен бренду

Як архетипи впливають на бізнес і чому важливо обрати «свого» героя — читайте у колонці від The One Agency.
Відень, ППО та «Щоденники вампіра». Ретроспектива тижня із Валерією Русаненко

Як відновити сили соло-мандрівкою, що надихає найбільше, та куди піти на вихідних, розповіла MMR Валерія Русаненко, директорка з маркетингу Pandora в Україні.