Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня
17 Тра 2025, 11:00

Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня

15 найпопулярніших статей тижня про маркетинг, комунікації та креатив

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Milk Bar по-угорськи: кав’ярня у Будапешті вкрала торгову марку київського закладу

У Будапешті відкрився заклад, який використав торгову марку Milk Bar та повністю скопіював візуал оригінального бренду.

Надя Дорофєєва передала свій Instagram бойовій медикині

Надя Дорофєєва делегувала ведення свого Instagram Каті Галушці — парамедикині добровольчого батальйону «Госпітальєри».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Amazon представив ребрендинг

Онлайн-ритейлер Amazon представив свій ребрендинг, який є першим великим оновленням для компанії за більш ніж 20 років з моменту заснування в 1994 році.

CEO Havas Village Ukraine увійшла до складу журі Cannes Lions 2025

 Наталія Морозова, CEO Havas Village Ukraine, увійшла до складу Shortlists Jury в категорії Media.

TikTok запустив функцію перетворення фото на короткі відео

TikTok запускає функцію для перетворення зображень на відео TikTok AI Alive.

Креативи тижня:

I AM IDEA створила помаду зі смаком Єгермейстеру

Сп’яніти від поцілунків тепер можна у прямому сенсі. Адже креативна агенція I AM IDEA створила гігієнічно-зволожувальну помаду — VUSTA зі смаком Єгермейстеру.

Персонажі «Університету Чупарського» боролися з монстром у ролику Maudau

У новому ролику Остап і Андрій мчать на порятунок професора, бо його дивні експерименти знову закінчилися погано.

Нігерійська фінтех-компанія перетворила грудне вигодовування на джерело доходу

Ініціатива «Breastmilk Money» має на меті продемонструвати, що грудне вигодовування є не лише фундаментальним процесом для розвитку дитини, але й може допомогти сім’ям зменшити витрати та отримати більше ресурсів.

Burger King «викрав» McDonald’s для анонсу відкриття свого закладу

Кампанія під назвою «Hackdonald’s» викрадає знамениту золоту арку, щоб оголосити про відкриття ресторану Burger King.

Каси «Аврори» заговорили голосами Байдака, Повара та гурту «Курган & Agregat»

Мережа мультимаркетів «Аврора» запустила нову фішку — у магазинах з’явилися каси самообслуговування з голосами блогерів та відомих коміків.

MasterZoo розповіла, що сниться домашнім улюбленцям

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. 

Бездомність перетворили на ексклюзивний стиль життя

Імітуючи маркетинг розкішної нерухомості, кампанія переосмислює кризу бездомності як найбільш іронічну нову подію в місті.

Добірка тижня:

Вакансія мами та квітучі десерти: добірка креативів до Дня матері

Редакція MMR представляє добірку креативів до Дня матері від українських брендів.

Експертні матеріали тижня:

Cвайпнеш — програєш: як брендам заговорити мовою TikTok

Сьогодні TikTok — це вже не лише платформа для розваг, а потужний відеоканал, де креатив і нативність стають вирішальними чинниками для залучення складно досяжної аудиторії.

Щирий тон та відповідальність: як пережити репутаційну кризу

Кожна репутаційна криза — це тест на довіру. Нещодавно такий тест довелося пройти українському тревел-бренду преміум-сегменту Nepaketniki, який опинився у центрі скандалу після невдалого туру до Японії.

Розкажіть друзям про новину